Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Panel: Vad gör Apple under 2014?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Macworld/Iworld inleds med en panel av Apple-kunniga personer som funderar kring vad Apple kommer att bjuda på under 2014 när det gäller Iwatch, Apple TV, Mac och IOS-enheter.

Läs hela artikeln här

Jag har slutat med klocka runt handleden just för att jag nu har tiden i iPhone. Det lockar mig inte att spänna på en enhet igen runt armen.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2014-03-28 13:33

Jag tror att många gör felet att tro att iWatch (om den nu dyker upp) är ett armbandsur...
iWatch blir nog snarare något som man använder till en massa olika saker, i stil med Jawbone UP, och som dessutom kan visa vad klockan är...

Ursprungligen av lasselu:

Jag tror att många gör felet att tro att iWatch (om den nu dyker upp) är ett armbandsur...
iWatch blir nog snarare något som man använder till en massa olika saker, i stil med Jawbone UP, och som dessutom kan visa vad klockan är...

Jag ser framför mig en oerhört läcker tingest att bära om handleden som mäter puls, steg, kroppstemperatur, läser av sömn, visar notifieringar och visar tiden. It shall become my preciousssssssssss.

1
Bevaka tråden