Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Intels Broadwell-processor kan försena nya bärbara Macar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lanseringen av Intels nya Broadwell-processorer försenas nu ytterligare, vilket kan innebära förseningar för Apples nya bärbara datorer.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-02-17 19:26

Om man ska vara petig så januari 2006.
Jag hoppas på en tyst uppdatering av MBPR snart, kanske redan i mars.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-02-17 21:30
Ursprungligen av acke:

Om man ska vara petig så januari 2006.
Jag hoppas på en tyst uppdatering av MBPR snart, kanske redan i mars.

Får man vara nyfiken på vad det är du hoppas på i den tysta uppdateringen av MBPr? De nya Haswell-processorerna som Intel släppt sedan senaste MBPr är inte speciellt spännande enligt mig. Något annat realistiskt som lockar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-02-18 07:10

Haswell-refresh kommer i April så Apple skulle kunna köra en mindre / silent update däromkring. Osäkert på om något annat nytt finns då, ex nya GPU:er. CPU-uppdateringarna är inget speciellt då tror jag inte. Lite MHz justeringar typ.

MacMinin har fortfarande inte fått Haswell vilket är lite märkligt.

Ursprungligen av acke:

Om man ska vara petig så januari 2006.
Jag hoppas på en tyst uppdatering av MBPR snart, kanske redan i mars.

Så rätt så, uppdaterat artikeln.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-02-18 16:17
Ursprungligen av tooobe:

Får man vara nyfiken på vad det är du hoppas på i den tysta uppdateringen av MBPr? De nya Haswell-processorerna som Intel släppt sedan senaste MBPr är inte speciellt spännande enligt mig. Något annat realistiskt som lockar?

Den är fin som den är. Jag skulle gärna se lite billigare priser på uppgradering av lagring och kanske lite billigare pris rent allmänt. Ska köpa men har ingen stress så vad som helst som puffar upp den lite är ju kul.

Värt väntan

1
Bevaka tråden