Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som Köper iPhone 5 från AppleStore

Tråden skapades och har fått 240 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-10-23 11:35

Knepigt att jag fått levdatum senast den 29e.
Men men man har ju redan väntat så länge iof så det spelar väl mindre roll Eller?

  • Medlem
  • Hjo
  • 2012-10-23 13:08
Ursprungligen av Castel:

Knepigt att jag fått levdatum senast den 29e.
Men men man har ju redan väntat så länge iof så det spelar väl mindre roll Eller?

Det beror säkert på att det är en bit upp till dig, telefon kanske kommer med cykelbud..;)

Hurra! Min skickades också idag. Leverans redan imorgon (den 24:e). Tidigare gånger har det inte gått så snabbt, märkligt.

När drar de pengarna från kontot då? De har fortfarande inte dragit pengarna för mig.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-10-23 21:41

Bara lugn, de kommer att dras
1-4 dagar efter att du har fått den.

Malmo Sturup, Sweden 24.10.2012 6:04 Out for Delivery.

Härligt!

Ursprungligen av jonas.larsson:

Malmo Sturup, Sweden 24.10.2012 6:04 Out for Delivery.

Härligt!

Min gick också ut för leverans 06.04, hoppas bara man är hemma när de kommer

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-10-24 07:03

Min order har inte ändras ännu jag beställde den 28 på morgonen vid 6 tiden. eftersom jag gav upp 20 över 12 då de först släppte den vid 2-3 tiden. längtar...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-10-24 11:15

Åkte från Stockholm vid 9. Skall komma idag.
Jippi

  • Medlem
  • Hjo
  • 2012-10-24 11:54

24 Oct 2012 09:09:00 Gothenburg Out For Delivery.

Jag fick just mina.

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-10-24 17:33

Grattis! när beställde du datum och tid?

UPS var förvånansvärt smidiga - paketet gick från Holland igår via Köln till Sverige och delades ut vid min arbetsplats (efter ett samtal från UPS) vid Lunch utan problem.

Mycket bra

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-10-24 19:47

Nu äntligen händer det grejer hos mig också! En svart och en vit är påväg!

Riktigt smidig leverans med ups, de ringde tom 10 minuter innan och undrade om jag var hemma

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-10-25 07:49

Har UPS bytt ägare??? Blivit ett riktigt företag...

Min anlände igår. Vit 32'a.

Och alla ni vars telefoner rör på sig beställde på releasedagen? Med andra ord så kommer min att komma i december ngn gång :/

Och att reservera genom butiken funkar ju inte alls...

Jag beställde klockan 4:30 tror jag på morgonen releasedagen och jag fick min svarta 64GB precis.
Restoring!!!

  • Medlem
  • 2012-10-25 16:38

Min status ändrades till "skickad" under natten men jag kan fortfarande inte spåra den på TNT:s hemsida. Någon som vet hur länge det normalt dröjer?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-25 18:14
Ursprungligen av st1:

Min status ändrades till "skickad" under natten men jag kan fortfarande inte spåra den på TNT:s hemsida. Någon som vet hur länge det normalt dröjer?

Det brukar ta något dygn innan man kan spåra på TNT, UPS och DHL.

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-10-25 17:48

Jag kan inte heller spåra något på TNT hemsida eller UPS (apple skriver de levererar med TNT men några här har skrivit UPS har levererat)

Nu så. Äntligen fått bekräftelse på min bokning. Blir en liten tripp till Täby imorrn fm.

Ursprungligen av Stefan Aronsson:

Nu så. Äntligen fått bekräftelse på min bokning. Blir en liten tripp till Täby imorrn fm.

Vilken beställde du?

Ursprungligen av simulacra:

Vilken beställde du?

Svart 32 gb med abonnemang. Gick väldans smidigt och nu har jag installationsparty!

  • Medlem
  • Västerås
  • 2012-10-26 10:59

Fick min svarta iPhone 5 64GB i morse, levererat hem av UPS. Apple skickade ut en notifiering den 24:e att den var skickad! Nu måste bara vänta på mobiloperatörens leverans av Nanosimkortet!

  • Medlem
  • Motala
  • 2012-10-29 21:33

Jahapp, beställde min 03-närdetnuvar på releasedagen, visserligen mot avbetalning, men den klarade jag av snabbt.
De har fortfarande inte skickat luren som är beräknad 30okt – 5 nov, lite lagom segt.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-10-31 16:24

Jag beställde en svart 16 gb via apple.se den 28 September, skickades idag. Om inget går snett borde man ha den i handen imorgon! Beräknat leveransdatum på apple.se är 30 October - 5 November, så dem höll tiden iaf

Woo, igår skickades min, kan inte spåra den än och det är ju fortfarande helg men det var fasiken på tiden

Men det var då själva jäsiken vad det tar tid för leveransstatus att uppdateras, vore bra om man kunde få spåra fånen så man vet att den är på väg, fick mailet om att den skickats i lördags och nu är det ju nästan tisdag i Kina...

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-11-05 15:33

tog ett dygn innan jag fick spårningsnummer. sen gick jag till spårfirmans egen sida och spårade den där.använde också appen Delivery https://itunes.apple.com/se/app/delivery-status-touch-package/id290986013?mt=8 som är guld på att spåra paket.

Bevaka tråden