Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som Köper iPhone 5 från AppleStore

Tråden skapades och har fått 240 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Mark
  • 2012-10-25 09:29

Änteligen:
25 Oct 2012 08:29:15 Gothenburg Out For Delivery.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-27 21:00

Givetvis blir det en maxad svart olåst 5:a från store.apple.se

Ska bli intressant att se om de släpper den nu efter midnatt eller om de väntar till i morgon förmiddag. Bara drygt fem minuter kvar nu.

  • Medlem
  • 2012-09-27 23:59
Ursprungligen av Hatesong:

Ska bli intressant att se om de släpper den nu efter midnatt eller om de väntar till i morgon förmiddag. Bara drygt fem minuter kvar nu.

*håller en tumme*

Verkar inte så...

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-09-28 00:01

apple.se har inte öppnat ännu för mig.. fast kl är 00:00

00:02 och fortfarande "kommer snart". Fan.

Var är den???

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-09-28 00:07

Ingen svarar i telefon heller..

Ursprungligen av Gustav.89:

Var är den???

Men Appen som släpptes i samband med öppningen i Täby verkar det som att den går att köpa - eller - kolla.

Ursprungligen av adress@mac:

Men Appen som släpptes i samband med öppningen i Täby verkar det som att den går att köpa - eller - kolla.

Nej, står bara att den inte är tillgänlig för tillfället...

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-09-28 00:05

Även de i andra nordiska länderna är den inte uppe ännu..

Ursprungligen av what:

Även de i andra nordiska länderna är den inte uppe ännu..

Hm. Väntar några minuter till, sedan går jag och lägger mig. Klockan ringer 05:30 så jag får väl prova igen 05:31, antar jag.

Då blir det väl kl 15 imorgon när de kommer till kontoret i Cupertino. Slöa amrisar!

Har för mig att det var något liknande det här när iPad 3 släpptes? Den släpptes inte 00.00 men när jag vaknade 03.00 kunde man lägga en beställning.. någon som känner igen det?

  • Medlem
  • Hjo
  • 2012-09-28 01:05

Hur många klick gör ni per minut?

Ursprungligen av Hjopek:

Hur många klick gör ni per minut?

för många..

Nu går det att beställa

3-4 veckor på samtliga...

Nu ligger den live på Apple.se

  • Medlem
  • Motala
  • 2012-09-28 02:06

Fan vad ovärt.

Ja, det var ingen rolig överraskning. Trodde de hade sparat ett parti till oss som var snälla och köpte direkt från dem :/

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-09-28 02:08

vit 64 GB beställd :).. godnatt

det var samma när jag beställde MacBook Pro Retina, men det gick mycket snabbare än vad som stod. Så tror de tar max 10 dagar eller nått

  • Medlem
  • 2012-09-28 06:45

Det som står på Apple-Store: "En olåst iPhone 4, iPhone 4S eller iPhone 5 fungerar inte med CDMA-operatörer." är det unikt för de iPhones som Apple säljer eller gäller samma sak om jag t.ex. köper från Telia?

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-09-28 07:01

Vad är grejen med att öppna kl 2.00 på morgonen när är det fredag hos Apple?

Nåja, nu är två lurar beställda en vit och en svart såklart!

3-4 veckor... nå la en beställning, man kan ju alltid avbeställa om något vettigt erbjudande dyker upp från en leverantör som har dem i lager. Och har man tur går det fortare än angivet.

Skickades: 3-4 veckor

Levereras: 23 Okt, 2012 - 29 Okt, 2012 med Expressfrakt

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2012-09-28 08:00
Ursprungligen av Gorbarog:

Skickades: 3-4 veckor

Levereras: 23 Okt, 2012 - 29 Okt, 2012 med Expressfrakt

Det är ju lustigt att leverans vid det datumet kan kallas för "Expressfrakt".

Ursprungligen av arc:

Det som står på Apple-Store: "En olåst iPhone 4, iPhone 4S eller iPhone 5 fungerar inte med CDMA-operatörer." är det unikt för de iPhones som Apple säljer eller gäller samma sak om jag t.ex. köper från Telia?

Det är samma med Telia. CDMA-telefoner säljs i USA, för användning med operatören Verizon.

När får man leveransdatumet? Beställde runt 4-5 tiden imorse, men det står Oktober bara på statussidan..

Ursprungligen av eightyseven:

När får man leveransdatumet? Beställde runt 4-5 tiden imorse, men det står Oktober bara på statussidan..

Jag beställde Lightningadaptrar för 10 dagar sedan. Står fortfarande "oktober" på statusen.

Bevaka tråden