Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jon Prosser: AirTags och ny iPad Pro kommer i mars

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har tjatat om dem länge och enligt Jon Prosser så är väntan snart över - AirTags lanseras i mars.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-02-14 19:40

Så sjukt trött på Jon Prosser.

Om jag får önska så skulle jag hellre se att 99mac handlade mer om analys, recensioner och diskussioner. Och mycket mindre om översatta rykten från amerikanska apple-sidor. Alla som är här läser väl ändå original-artiklarna?

Det jag personligen är intresserad av här på 99mac är vad folk i Sverige tycker om rykten, produkter osv. Är jag ensam om detta?

Med det sagt. Jag gillar siten och forumet. Jag förstår att det är tidskrävande, och tycker att alla som är inblandade i driften och produktionen gör ett bra jobb. Tänker bara att man kanske kan spara tid genom att inte översätta artiklar i onödan. Länka hellre à la Gruber, och en kommentar? Och sen får vi som vill diskutera och tycka till.

Samtidigt ger det ju oss en möjlighet at diskutera rykten på svenska, vilket ju inte går på originalsidorna.

Har varit en del rykten om en ny Apple TV box, är mest intresserad av den. Men kommer den i mars eller i höst?
Eller rent av inte alls?

Hoppas och väntar med spänning på AirTagsen, och en ny TV vore ju inte heller fel.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-02-14 23:44
Ursprungligen av ibish:

Så sjukt trött på Jon Prosser.

Om jag får önska så skulle jag hellre se att 99mac handlade mer om analys, recensioner och diskussioner. Och mycket mindre om översatta rykten från amerikanska apple-sidor. Alla som är här läser väl ändå original-artiklarna?

Det jag personligen är intresserad av här på 99mac är vad folk i Sverige tycker om rykten, produkter osv. Är jag ensam om detta?

Med det sagt. Jag gillar siten och forumet. Jag förstår att det är tidskrävande, och tycker att alla som är inblandade i driften och produktionen gör ett bra jobb. Tänker bara att man kanske kan spara tid genom att inte översätta artiklar i onödan. Länka hellre à la Gruber, och en kommentar? Och sen får vi som vill diskutera och tycka till.

Jag hinner inte alltid fånga upp alla halvseriösa rykten om Apple, då blir 99mac en bra samlingssida där man får del av de mest kända ryktesspridarnas rykten samt möjligt att diskutera ryktena och ryktesspridarna.

Senast redigerat 2021-02-15 20:25
  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2021-02-15 07:55
Ursprungligen av xms67:

Jag hinner inte alltid fånga upp alla halvseriösa rykten om Apple- Då blir 99mac en bra samlingssida där man får del av de mest kända ryktesspridarna rykten samt möjligt att diskutera ryktena och ryktesspridarna.

Jag håller med. Förr kunde jag sitta och nöta artiklar från alla världens hörn, men idag tar jobbet och familjen upp 99% av tiden, då är det bra att 99mac finns som en samlingssida för det man annars missar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-02-15 09:40

Jag håller med @ibish, speciellt när detta gäller AirTags som det har ryktats om i sju svåra år nu...

1
Bevaka tråden