Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Satechi krympte tangentbordet och gjorde det lysande

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi gillar verkligen Apple Magic Keyboard men en sak som aldrig verkar komma är bakgrundsbelysta tangenter vilket är tacksamt i lite sämre belysning.

Läs hela artikeln här

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2020-06-07 15:11
Ursprungligen av Redaktionen:

Vi gillar verkligen Apple Magic Keyboard men en sak som aldrig verkar komma är bakgrundsbelysta tangenter vilket är tacksamt i lite sämre belysning.

Läs hela artikeln här

Reagerade när jag såg priset, 1000kr. Men då tar Apple nästan dubbla priset, och det saknar koppling till tre enheter, belysning!

-Viloläget som aktiveras efter 30min, är det ett irritationsmoment?
-Hur fungerar det att växla mellan de tre enheterna man är kopplad till? Tar det 5s eller en halvminut?
-Provade ni tangentborde mot en iOS-enhet, isåfall hur var det?

Svar på sista frågan hittade jag på Lifestylestore: "tangentbordet fungerar trådlöst under laddning."

Beställde detta tangentbord efter att ha läst denna recension, men kommer tyvärr att reklamera köpet.

Det fungerar inte om man har FileVault aktiverat (och vem har inte det?). Först efter inloggning (med tangentbordet anslutet med USB-sladden - eller ett helt annat tangentbord) vill Satechi prata bluetooth med mina två Mac-datorer. Samma datorer fungerar med andra bluetooth-tangentbord.

1
Bevaka tråden