Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Film filter till FCP

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla glada!

Jag håller på att leta efter ett schysst "Film filter" till Final Cut och blev så glad när man kunde få CGM Film filter LE gratis när man svarade på lite frågor på Apples sajt. När jag hade svarat på frågorna så fick jag Time Bender istället... vilket ju var trevligt men inte vad jag ville ha:-( Finns det någon vänlig själ därute som skulle kunna tala om var jag kan hitta FF eller om någon till och med kan mejla det till mej. Det borde ju inte vara några licensproblem eftersom det var gratis.

Hälsningar/Niklas

  • Oregistrerad
  • 2003-01-05 13:56

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men blev nyfiken på var du svarade på de där frågorna för att få Time Bender?

Enkäten finns här
Formulär

Har dock inte hunnit kolla filtret ännu, så jag vågar inte uttala mig om hur bra det funkar.

[ 05 Januari 2003, 17:33: Meddelandet ändrat av: Jan-Åke N ]

Nu har jag testat både Time Bender och Film Filter (tack igen J Skaneby:-) och bägge filtren funkar skitbra, precis som förväntat. Det är bara Time Bender som funkade precis tvärtom mot vad jag hade väntat mej men när jag kom på det så är det lysande till att göra dynamiska tempoförändringar. Film Filter är också skitbra, man kan styra alla parametrar som hur mycket ränder man skall ha, eller hur mycket hår som "fastnar" på filmen. Rekommenderar bägge.

/Niklas

1
Bevaka tråden