Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur funkar Nokia 6280 med mac?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-14 20:17

Hur fungear det att kabelsynka 6280 med mac?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-14 20:31

har inte testat, men det går snabbt med BT 80 till 120K/bit

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-16 16:17

Svarar mig själv. Det går inte att kabelsynka 6280 på Mac.

Ungefär min uppfattning också, ville dock inte dementera innan jag var säker. Men via BT synkar den perfekt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-16 19:33

Är glad över iSync 2.2 Så många jag känner morrade över att deras Nokia-telefoner inte gick att synka med sin Mac. Nu äntligen går det! Blev så glad att jag skickade ett tackmail till Apple.

Vågar man nu be om stöd för LG, Simens och NEC telefoner också?

  • Oregistrerad
  • 2006-07-30 15:12

Någon som har koll på vilka inställningar som Comviq/Tele2 har för att man ska kunna köra sin 6280 som blåtandsmodem?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-31 12:12

Här kan du få hjälp med inställningarna.

Köpte min 6280 i augusti och blev väldigt nöjd med hur den funkade. Lätt att förstå och använda och synkningen funkade inledningsvis bra via iSync. Men...

1. USB-kabeln glappar nåt förfärligt på mobilen och jag börjar bli trött på alla meddelanden från mobilen/datorn att USB-kabeln inte är ansluten och synken misslyckad. Tänker köpa Bluetooth men det krävs USB. Förslag på bra BT-adapter att köpa?

2. Tidigare låg alla födelsedagar i mobilens adressbok och syntes i kalendern, men nu har de plötsligt försvunnit. Irriterande och något opraktiskt. Jag har försökt få över dem igen, men inte ens då jag raderar adressboken och lägger in den igen lyckas jag få över informationen. Nu börjar jag fundera över om jag inbillat mig att jag såg födelsedagarna tidigare.... Nån som kan ge vägledning? :">

Använder iSync 2.3, iCal 2.0.3, os 10.4.7. Vilket os 6280:n har vete tusan...

Bevaka tråden