Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sundsvall: Pubrunda med jultema?

Tråden skapades och har fått 46 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag kan nog inte den här gången, trist!

Men vi ses kanske på fredag ändå!:)

Är pc-snack bannlyst?

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Här händer det minsann grejor. Räkna med mig också. Ett önskemål om denna träff är dock om vi på något vis kunde hålla Macdiskussionerna på en något lägre teknisk nivå, det är inte alla som innehar civilingengörsexamen. Kanske skulle vi ta upp idén om att designa en egen logga för mitt99mac...

Jag skulle jättegärna vilja snacka lite om PC också *lol* om det inte är strängt förbjudet!!

Är i färd med att knåpa ihop ett hyfsad system åt min son och skulle jättegärna fråga om råd lite angående vissa delar. Burken ska beställas alltså färdigbyggd i en av de större sajterna på nätet. Nu fattas bara godkännandet av morfarn som är den andra stora finansiär … sen ska jag beställa åbäket.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-05 12:18

Skulle vara kul att se hur många som planerat att komma. Känns som om det knappt är värt att ha en träff om bara 4st dyker upp.

Hm det verkar tycker jag som om vi blir fler än fyra iaf. Om jag inte missuppfattat något så verkar följande vara de som kommer den 7:e:

Henil, PatNil, Sidde, Tei, Mattias, pick-me-up, G.Lindqvist, VaCUm samt undertecknad. Tio totalt eller har jag missat någon/tagit med någon för mycket?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-05 13:19

Hmm, ska vacum med? Det har jag inte hört något om.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2005-12-07 13:12
Ursprungligen av Sidde:

Hmm, ska vacum med? Det har jag inte hört något om.

Jag är med att spela lite BF2 från lokalen. Jag kommer inte på onsdag.

hm nog ett fall av så'n däringa missuppfattning där...fler fel?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-05 22:26

Jag kommer inte på Onsdag... Blir upptagen, tjejsällskap.

Ingen fara Sidde … De flesta skulle nog välja tjejsällskap i stället för macnördar *lol* men det kan bli kul ändå.

Hur många blir det nu då, om det blir något?

Jag kommer

  • Oregistrerad
  • 2005-12-06 14:22

Hm, ser ut som att vi blir för få för en traditionell jul-pub-runda. Vi får ställa in och skjuta på det lite.

Mattias hade ett förslag, får se om han får upp en tråd.

Over and out.

Change of plans?

Ursprungligen av G.Lindqvist:

Hm, ser ut som att vi blir för få för en traditionell jul-pub-runda. Vi får ställa in och skjuta på det lite.

Mattias hade ett förslag, får se om han får upp en tråd.

Over and out.

Ifall det blir ändring på datumet, så vore det kul att få veta det i förväg …
Helst under kvällen, så att man inte står där på BA som en fåne och undrar att var är alla andra

Som det verkar så får man nog investera i kevlarförstärkta glas till nästa pub iaf om Mattias får som han vill o går bärsärk på julbordet. Håll i hatten alla tomtar för nu skjuter han skarpt...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-07 15:37

Pubrundan idag finns väl fortfarande kvar på programmet? På Bishops Arms? Efter19.00?

Sorry, inte enligt Mattias!

Ursprungligen av PatNil:

Pubrundan idag finns väl fortfarande kvar på programmet? På Bishops Arms? Efter19.00?

Ringde till Mattias just nu och han sa att det inte blir nåt. Tråkigt, men ingenting att göra åt.
Kanske slinker jag ner ändå och tar en tröstnapp

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-12-07 17:00

Ok! Det blir inget idag alltså. Synd.

Ingenting att göra åt

Ursprungligen av PatNil:

Ok! Det blir inget idag alltså. Synd.

Håller med dig PatNil. Intresset för en spelafton var tydligen större.

Hoppas bara att när det blir ändring av tid nästa gång folket här meddelar bättre om det!!
Lite taktfull kan man väl vara?

Bevaka tråden