Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Depeche Mode biljetter?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-05 11:50

Slog mig blodig mot Vic-20-datorerna som håller i ticnet.se. Utvisning följde och biljetterna tog slut. Fattar inte hur andra lyckas jag fick fan knappt kontakt med servrarna. Ringde jag tutade det upptaget, hela sverige måste veta något jag inte vet.

Vill köpa sittplatsbiljetter upp till 4 stycken för Stockholm, och ståplats 2 stycken till Götet.
Om någon har eller får över så köper jag

Helt galet, jag försökte också. Fick ståplats ett tag men sedan var biljetterna avbokade. Fantastiskt dåligt system.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-05 11:58

Fick du en bokning och sen försvann den? Galet. När jag väl kom in på ticnet.se och loggade in blev jag utloggad och utkastad och slängd hit och dit. Ingen rim och reson direkt.

Det funkar riktigt dåligt när det är lite trafik

Jag satt och klickade på reload frånkl 8.55 fram till 9.40 utan att komma fram på Ticnet.
Ringde från 09 till Globen och Ticnet utan att komma fram, gav upp kl 9.30.

En kompis kom fram 09.00.17 via telefon.
Så jag har biljett, sitt visserligen, men det får duga...
Men hur han kom fram och inte jag fattar jag inte. Vilka kommer in på webbsidan egenligen?
Jag sitter idag med 100 Mbit lina och IE 6 på PC. Så jag har liksom alla förutsättningar men det hjälpte inte.

Ticnet är under all kritik de borde veta om vid det här laget att när det kommer grupper i DMs kaliber att deras servrer inte orkar med.
Dags att skaffa ett par till kanske med lite lastbalansering?

Får någon 2 ståplatsbiljetter över till Sthlm så är jag intresserad, inte till några ockerpriser dock.

En kompis fixade en biljett till mig, egentligen ville jag ha två men man kanske ska vara nöjd ändå, då.

Har hoppat alla DM-konserter sen -90 men tänkte ge dem en chans nu

Det kanske blir en extrakonsert?

Extrakonsert DM?
Sist sålde DM biljetterna slut på 15 min.
Någon extra konsert? Nej nej nej.

Visst jag förstår att DM har ett schema som gör att de inte kan stanna en extra kväll i Sthlm men senare i turnén?

Nu går det att komma in men det är bara dåliga platser kvar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-05 14:47

Det var fullbokat tidigare, folk måste ha bokat vad dom än kom över och insåg sen att platser "bakom" scenen kan man vara utan och således börjat makulera skiten

Får hoppas att styra upp lite biljetter närmare konserten via blocket eller något.

  • Medlem
  • 2005-09-05 18:11

Satt på tåget hela dagen och en polare skulle fixa biljetter till oss. Samma situation för honom som alla här beskriver. Så vi har inga biljetter alls:(

En tjejkompis ringde strålande glad till mej och berättade att hon sticker till London och lyssnar på Depeche tillsammans med ett gäng tjejer. Hon undrade hur hon kunde tycka att "de där gubbarna" för snygga när hon var ung.

1
Bevaka tråden