Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inga bevakningsmail längre...

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Stefan Johansson:

Tips; köp en telefonsvarare. Ring hem fr jobbet/plugget usw och säg ngt som "Hej på mig - ha det gott!". Då kommer det att blinka välkomnande i hallen (om du har telefonjack i hallen) och så känns det mycket bättre!

Tack! det är ett jättebra tips. men nu har jag varit bekräftelseberoende så länge så nu behöver jag betydligt tyngre prylar... ja som bevakningsmail till essempelt!

Ah, det är alltså inte bara jag som känner så

Problemet med att vBullentin inte kan skicka epost verkar ha återuppstått. Detta gäller bevakningsmail, aktiveringsmail, email om att man har PM mm. Vi kikar på problemet och återkommer så fort som möjligt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-23 02:15

Jag får inte heller några mails!
Men du verkar ha fått allas 32882 st,, ingen slump att du är postmaster..

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-09-23 18:16

Så. Nu är det fixat. Det var ett rättighetsproblem.

Ursprungligen av Arvid:

Så. Nu är det fixat. Det var ett rättighetsproblem.

Bra, dock så hände det en liten lustig sak, det damp ner ett aktivera ditt konto-mail på min gamla emailadress

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-09-23 18:19

Ah, perfekt!

har bevakningsmailsrättigheterna säckat igen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-27 17:00
Ursprungligen av David Slättne:

har bevakningsmailsrättigheterna säckat igen?

Jag fick iaf ett bevakningsmail om att denna tråd har uppdaterats

Ursprungligen av mrjean:

Jag fick iaf ett bevakningsmail om att denna tråd har uppdaterats

lyckan dig!
Jag har inte fått nåra bevakningar alls idag trots att flera trådar jag startat eller bevaker fylls på. Fan också, nu känner jag mig utanför igen. Arvid! trösta mig!!

Nej! trösta inte! nu vet jag! Jag håller ju på å skifta webhotell och har glömt ställa in mailklienten för tusan haka!

Bevaka tråden