Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vågade köpa PowerBook - gör du?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

köp på pc city så får du den direkt i handen. billigt och snabbt

Jag vågade

Visserligen var ju kanske ibook det mer logiska valet då dom uppdaterades idag men jag har alltid varit lite mer kär i powerböckerna så nu är en 12 tummare på väg hem till mej!

Fritt fram för apple att introducera en PB G5 med dubbla kärnor och hela fidivitten med andra ord....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-26 23:33

Funderar själv på en PB 15"....sjukt sugen faktiskt, men kan det tänkas komma en något "upphottad" version snart kanske...?

Ursprungligen av mecon:

Funderar själv på en PB 15"....sjukt sugen faktiskt, men kan det tänkas komma en något "upphottad" version snart kanske...?

Jag tror inte det. Den senaste "upphottningen" ägde rum i våras någon gång. iBook blev ju precis upphottad och det var väl minst tio månader sedan senast. Det är väl ungefär längden på en revision. Med reservationer för utlåtanden från husets experter som vet bäst.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-28 11:06

Det brukar inte gå tio månader mellan uppdateringarna av IBook, de har uppdaterats i april och oktober de senaste 2-3 åren. Det kommer antagligen komma en uppdatering av PB till expot i höst.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-28 12:16

Jag beställde en pb 15" igår men det står fortfarande "under review" på orderstatus. Kan det bero på att jag betalade med bank-giro?

Jag skaffade nyss min första Mac, en PowerBook 15", 1,67, SD, och jag älskar den. Fast batteritiden är kass.

Om man hela tiden går och väntar på att det ska komma något bättre innan man köper något, kommer man ju aldrig till skott. Utvecklingen tar ju inte direkt paus.

Köp idag och var lycklig trots att det kommer en bättre modell om ett halvår.

Carpe diem!

Bevaka tråden