Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När släpps SonyEricssons 3G-mobil K600i?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Teckenspråk med K608i

När vi ändå är inne på diskussionen om K608i, har någon här som är ev teckenspråkig testat videosamtal på teckenspråk? Det är snart dags för mig att förlänga abonnemanget hos Tre och jag vill naturligtvis fortsätta att använda Tre då videosamtal är underbart eftersom jag kan få uttrycka mig på tsp istället för att knappa hela tiden på mobilen.

Nec v616 Extreme är fortfarande bästa 3G-mobil för teckenspråk - idag jämförde vi Nec och
SE Z800i (som en kollega på jobbet har) och Nec är fortfarande oslagbar trots den är äldre än de nya 3g-mobilerna! Men Nec är usel och obekväm vad gäller sms:andet och dess menysystem...

Teckenspråkige Greenjuice

  • Oregistrerad
  • 2005-09-08 10:22

Allt verkar funka, men hur få över anteckningar?

Jag har haft min K600 i en vecka nu och jag var beredd på en trasslig övergång men både iSync och att använda den som bluetooth modem funkar utmärkt. i iSync är det t.o.m. rätt bild. Som modemscript använder jag samma som jag hade till Z1010, som jag har för mig att jag hittade här forumen någonstans förra sommaren.

Mitt enda problem är att BlueNotes som jag använde för att få över anteckningar med Z1010 inte funkar. (Jag saknar fortfarande Jonas Sallings Ericsson Client som bara funkar med t68i)

Är det någon som har en idé om hur man kan få över anteckningar via bluetooth? Även omständiga sätt är intressanta.

MVH Martin

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2005-07-16 19:24

K600i skall komma till butikerna månadsskiftet Aug/Sep och W800 kommer i mitten av Augusti. Källa: Order AB (Leverantör till Onoff & Siba)

  • Oregistrerad
  • 2005-07-16 19:56

Var inne hos Vodafone i veckan och de sa att den ska dyka upp i slutet av julimånad.
Har bokat en sådan och jag hoppas kunna få den innan man sticker på semester den 26/7.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-07-23 19:40

Kan bara säga att jag rekommenderar K600i varmt! Mycket trevlig telefon!

Bevaka tråden