Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad har hänt med mitt 99mac Pro konto?

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Oslo
  • 2005-04-17 00:00

Skulle vara glad att få tillbaka mitt Pro också snart, betalade över plusgirot i onsdags 13/4. Tack på förhand.

Tar tillbaka mitt meddelande om att betalning gått iväg, den gjorde det tydligen aldrig. Jag har strul med PayPal, jag bytte kreditkort för en och en halv månad sen och nu säger PayPal att det håller på att gå ut trots att jag uppdaterat inställningarna. Har kontaktat deras support.

Citat:

Från: service@intl.paypal.com
Ämne: Credit Card Expiration Approaching
Datum: den 18 april 2005 07.54.05 MET
Till: nikbr568@student.liu.se

Dear Niklas Brunberg,

Your credit card ending in 2157 will expire soon.

To avoid any interruption to your service, please update your credit card
expiration date by following the steps below. If you do not update your
credit card expiration date

- You will no longer be able to fund payments with this card

Även jag ser gärna att jag får tillbaka Pro förmånerna. Betalning skedde samma dag som auto meddelandet kom ut till oss alla.

T-son

Ursprungligen av Joacim T-son Torkelson:

Även jag ser gärna att jag får tillbaka Pro förmånerna. Betalning skedde samma dag som auto meddelandet kom ut till oss alla.

T-son

Fixat!

Har inte fått någon påminnelse på mitt konto, men såg alla inläggen den 16:e. Mitt kono var betalt tom 15/4. Redan innan var sidan grå-svart och trist. Snabba puckar från er.
I alla fall betalade jag direkt över BG 450 kronor den 16/4. Pengarna bör vara inne idag, eller senast i morgon. Hoppas ni får tid över, och är lika snabba att återställa "mitt" utseende.
Tackar på förhand !

Ursprungligen av adress@mac:

Har inte fått någon påminnelse på mitt konto, men såg alla inläggen den 16:e. Mitt kono var betalt tom 15/4. Redan innan var sidan grå-svart och trist. Snabba puckar från er.
I alla fall betalade jag direkt över BG 450 kronor den 16/4. Pengarna bör vara inne idag, eller senast i morgon. Hoppas ni får tid över, och är lika snabba att återställa "mitt" utseende.
Tackar på förhand !

Fortfarande står mitt konto som obetalt på mac.se. (tom 2005-04-15)
Vid koll av mitt kontoutdrag på PG har ni fått pengarna. Vänligen kolla - tack !
Hälsningar

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2005-04-20 11:17

mac.se och 99mac pro

Hej!

Jag betalade så att pengarna ska ha kommit till er igår. Kan ni kolla och återställa mitt konto?

/Johan

Ursprungligen av adress@mac:

Fortfarande står mitt konto som obetalt på mac.se. (tom 2005-04-15)
Vid koll av mitt kontoutdrag på PG har ni fått pengarna. Vänligen kolla - tack !
Hälsningar

Står fortfarande som obetalt. Men pengarna har jag blivit av med.

Ber om ursäkt för dröjsmålet!

mudsam & adress@mac era konton är nu aktiverade till och med 2006. Ni har fått varsin extra månad som tack för ert tålamod. Jag skall se över supportrutinerna så att vi svarar snabbare nästa gång!

Ursprungligen av Mats Björnström:

Ber om ursäkt för dröjsmålet!

mudsam & adress@mac era konton är nu aktiverade till och med 2006. Ni har fått varsin extra månad som tack för ert tålamod. Jag skall se över supportrutinerna så att vi svarar snabbare nästa gång!

Tack för hjälpen. Nu är allt frid och fröjd !

Ursprungligen av adress@mac:

Tack för hjälpen. Nu är allt frid och fröjd !

Snart kanske man kan skriva ut ett kvitto också på mac.se. För närvarande finns bara det gamla kvar sedan förra året ? Men en bit på väg är vi i alla fall - kanske.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-05-01 16:39

<---- Jag tror att jag också borde vara pro. Betalningen för mac.se är iaf inskickad sen flera veckor tillbaka.

/JvA, (eller tommy)

JvA -- du är nu aktiverad till Maj 2006. Välkommen till Pro!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-05-01 18:34
Ursprungligen av Mats Björnström:

JvA -- du är nu aktiverad till Maj 2006. Välkommen till Pro!

Utmärkt, tack! Skönt att vara tillbaka!

Bevaka tråden