Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kommer det för nya telefoner hos tre?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-05-06 19:44

z800 är skitcool.
Har ni några tips var man kan hitta themes och annat godis för z800 förutom esato?

Ursprungligen av Mattias L:

iSync, Z800 och Tiger funkar för mig.

Ok, funkar det inte med usb-sladden alltså? Måste man ha bluetooth för att iSync skall hitta den?

En annan skum grej är Tiger krashar efter jag drar ut usb-sladden. Jag matar ut enheten först som vanligt men när jag fysiskt kopplar ur den så kommer ett felmeddelande om att jag måste stänga av datorn.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-06 21:32

Vi inne på 3 idag och kom ut med en jävligt skön Z800i,, väldigt macig i stilen,, 199:- i månaden för 600fri (600fria min/mån) vilket är super.. Var lite orolig att den inte skulle synca med det verkar tydlien inte vara några problem,, känns som en riktigt bra telefon,, frågan är bara hur bra ljudet är i den,, om det är läge att köpa ett större minneskort så man kan ladda in lite musik,, någon som vet?..

//F

Va?! Har Z800 kommit ut?! Fast iofs är Z800 från Tre även låst till Tre, så det är egentligen en ny version på V800, fast för Tre. Jag väntar på den totalt olåsta versionen. Blir jag besviken eller blir jag nöjd?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-07 12:06

Mitt tiger krashade också med usb kabeln,, skumt,, men jag förde över musiken med BT..

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-05-07 12:55

Jag får också Kernel Panic när jag tar bort USB sladden. Varje gång, lite irriterande.
Men att synca via bluetooth är som sagt inga problem.

Bevaka tråden