Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Speltorsdag 18/11 - Battlefield 1942

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vi är 2 - mina dmg:er mountar inte längre Och skivan är hos brorsan i småland....

vi går in på 213.112.251.146

Kan inte multiplay:a :/

Kan någon förklara hur man får multiplay att fungera!?

Så fort jag klickar på internet-knappen, så läser en kvinnlig dataröst upp ett meddelande som inte går att förstå. Det går nog dock ut på att inte bf kan initiera en internetkoppling...

testat både via airport, via airport i dmz och direkt i ethernetkontakten i väggen

  • Medlem
  • 2004-11-18 21:38

Var köper man 1942 billigast och hur mycket kostar det?

Ursprungligen av MP:

Var köper man 1942 billigast och hur mycket kostar det?

Kolla på åhlens, siba, onoff dom brukar ha det billigt. Jag köpte mitt för 189 kr på åhlens förra året.

Någon som vet vad det är för system spec på bf1942 och call of duty för mac?
Call of duty är mycket roligt!

  • Medlem
  • 2004-11-18 23:05
Ursprungligen av blodsugare:

Kolla på åhlens, siba, onoff dom brukar ha det billigt. Jag köpte mitt för 189 kr på åhlens förra året.

Jag hittar bara PC-versioner av spelet. Den billigaste Macversionen jag hittar är på Macoteket. Där kostar det 499 + frakt

Ursprungligen av MP:

Jag hittar bara PC-versioner av spelet. Den billigaste Macversionen jag hittar är på Macoteket. Där kostar det 499 + frakt

"Låna" mac spelet av en kompis, och använd din pc nyckel. Ska väl fungera?

Stäng av Little Snitch så fungerar BF

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-11-18 22:04

Hittar ingen server... :/
Å det andra IPt kräver lösen.

  • Medlem
  • 2004-11-18 22:10

Bluah... BF är ändå inge skoj. Hela konceptet med fordon är sååå last season, det var kul ett tag, men inget skojigt sätt att mäta styrka. Gubben som hittar största bilen vinner, liksom.

Ursprungligen av brn:

Bluah... BF är ändå inge skoj. Hela konceptet med fordon är sååå last season, det var kul ett tag, men inget skojigt sätt att mäta styrka. Gubben som hittar största bilen vinner, liksom.

Då är det teamwork som gäller.

dessutom finns det inga bilar i bf, utan jeepar och pansarvagnar.

Senast redigerat 2004-11-18 22:30
Bevaka tråden