Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Bygga" hemsida med vad?

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-09-15 10:05

Ok. så compser är ett fristående prog i Mozilla paketet

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-09-15 10:17

Nej. Ordet "fristående" betyder ju att det är "ensamt". Och om det är "ensamt" så ingår det ju inte i ett "paket".
När du laddat ner Mozilla, installerat och startat programmet, så kan du nånstans i översta menyraden välja om du vill använda webbläsaren, e-postprogram eller Composer. Mozilla är alltså "tre program i ett".

I inställningarna kan du också välja vilken av de tre du vill att Mozilla ska öppna när du startar programmet.
Men eftersom Mozilla är gratis och inte bits, så föreslår jag att du laddar ner det och kollar istället. Då får du ju reda på allt du behöver veta.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-09-15 12:02
Ursprungligen av Danne V:

Nej. Ordet "fristående" betyder ju att det är "ensamt". Och om det är "ensamt" så ingår det ju inte i ett "paket".
När du laddat ner Mozilla, installerat och startat programmet, så kan du nånstans i översta menyraden välja om du vill använda webbläsaren, e-postprogram eller Composer. Mozilla är alltså "tre program i ett".

I inställningarna kan du också välja vilken av de tre du vill att Mozilla ska öppna när du startar programmet.
Men eftersom Mozilla är gratis och inte bits, så föreslår jag att du laddar ner det och kollar istället. Då får du ju reda på allt du behöver veta.

Olrite
Skal bli spänande att pröva!

Errol: Får du pengar för varje vältalande inlägg du skriver om Freeway?

Ursprungligen av Johan S:

Errol: Får du pengar för varje vältalande inlägg du skriver om Freeway?

Nej men jag har tjänat en del tack vare Freeway's funktionalitet och snabbhet både tid och pengar.Skälet till att jag rekommenderar Freeway är ju att ingen annan här verkar ha använt det vilket som sagt är lite konstigt eftersom det på så många sätt är ett självklart val speciellt för de som tycker att program som Golive och Dreamweaver är för komplexa och ickekreativa medans webbläsarprogrammens inbyggda editorer är för simpla.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-09-15 14:10
Ursprungligen av Errol Garner:

Nej men jag har tjänat en del tack vare Freeway's funktionalitet och snabbhet både tid och pengar.Skälet till att jag rekommenderar Freeway är ju att ingen annan här verkar ha använt det vilket som sagt är lite konstigt eftersom det på så många sätt är ett självklart val speciellt för de som tycker att program som Golive och Dreamweaver är för komplexa och ickekreativa medans webbläsarprogrammens inbyggda editorer är för simpla.

Jag tror Johan S syftade på "overkill". Kolla här:
http://susning.nu/Overkill

EDIT: Glömde lägga till smileyn...

Ursprungligen av Danne V:

Jag tror Johan S syftade på "overkill". Kolla här:
http://susning.nu/Overkill

Jo men vettiga tips istället för onödiga kommentarer kanske passar bättre på frågan från Charles.

Bevaka tråden