Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags för en MacPub?

Tråden skapades och har fått 106 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-09-16 08:22

undanflykter.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-16 18:07

Och sen får jag inte glömma loggboken som skulle skrivas (projektarbete)

  • Oregistrerad
  • 2004-09-16 19:44

Tackar åsså för kvällen.kunde tyvärr inte stanna så länge dock efetrsom jag var uppbokad......ser fram mot nästa gång!

  • Medlem
  • 2004-09-16 22:01

Jag satt i en bil ner från JKPG, men skulle gärna se bilder!

  • Medlem
  • 2004-09-16 23:04

ajfa, jag hade min kamera i väskan men glömde plåta...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-16 23:04

tror inte det blev några bilder faktiskt.. :/

Ursprungligen av JohanK:

tror inte det blev några bilder faktiskt.. :/

Det var synd eftersom det var en av de mest välbesökta hittills!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 07:01

Headlines

Ursprungligen av scooterbabe:

Det var synd eftersom det var en av de mest välbesökta hittills!

Jag har ju varit usel på att gå in i det lokala forumet och spana av ev. planerade tillställningar får jag erkänna. Nu får jag betala för det. Såg precis Mr Björnströms inlägg endast 4 dagar för sent...! Den första och hittills enda gången jag varit med var faktiskt på Vinnies och det var trevligt. Hmm...jag får bli bättre på att besöka forumet det är helt klart. Ägnar dagarna numera åt att pendla över bron till Köpenhamn och tillbaka. Fullt upp! Har ännu inte sett röken av Scooterbabe men jag antar att vi har lite olika tider...?

Jaha, jag antar att det är PÅ TOK för tidigt för att prata om nästa 99MAC PUB MALMÖ eller?

  • Medlem
  • 2004-09-18 09:38
Ursprungligen av Martin Steffen:

Ägnar dagarna numera åt att pendla över bron till Köpenhamn och tillbaka. Fullt upp!

Är du lokförare?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-18 18:21
Ursprungligen av Baron:

Är du lokförare?

Ha ha! Ja, det låter väl så antar jag! Nä, inte precis. Jag jobbar i ett gigantiskt SAP projekt på A.P. Möller - Maersk A/S. (www.maersk.com) Jag åker oftast med 0733 från Svågertorp och sedan åter med 1711 från Österport i Köpenhamn. Just nu vill jag väldigt gärna ha en iPod Mini för att ha något att lyssna på. Nu blir det lite stapplande med Palm Tungsten T och några få MP3 på kortet.

Scooterbabe, jag har noterat en ljusblå Vespa SuperSport med två fina vita Apple klistermärken på fronten... ser ut som att det skulle kunna vara din...!

Ursprungligen av Martin Steffen:

Scooterbabe, jag har noterat en ljusblå Vespa SuperSport med två fina vita Apple klistermärken på fronten... ser ut som att det skulle kunna vara din...!

Om den har blivit smutsigare och smutsigare de senaste veckorna är det säkerligen den

Blir väl en pub om 14 dar igen eller nåt; då får du dyka upp

Ursprungligen av Martin Steffen:

Ägnar dagarna numera åt att pendla över bron till Köpenhamn och tillbaka. Fullt upp! Har ännu inte sett röken av Scooterbabe men jag antar att vi har lite olika tider...?

Åker ganska sent - 0913 eller 0933/53 från Svågertorp

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-09-19 12:11

Ska vi fylla på den här tråden med planer för nästa pub?
Onsdag den 29:e funkar fint för mig i alla fall.
Veckan efter det (6:e-10:e) är jag i Tjockhult.

  • Medlem
  • 2004-09-19 13:11

skapa en ny tråd, annars kanske folk missar den.

Är det bara malmögruppens trådar som blir 4 sidor långa?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-20 22:34
Ursprungligen av scooterbabe:

Är det bara malmögruppens trådar som blir 4 sidor långa?

Ja, det är nog bara Malmögruppen som gör så...

Det är nog bra (läs: totalrätt) att skapa en ny tråd, men undrar om inte mitten på oktober är optimalt för nästa 99macPub i Malmö. Torsdag 14 oktober t.ex. Zorba den gången kanske? StandBy för ny tråd, alltså.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-09-19 15:17

Vaddå? Finns det folk från andra delar av Sverige på 99mac också?

Bevaka tråden