Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Irriterande reperationstid

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-08 19:37

Earth: Fast ändå. Min var ju sprillans, skötte ju den perfekt, inte en repa eller något någonstanns. Så sunkigt ändå, ska inte ens böhövts bli såhär från första början

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-18 13:48

status:
fick en 1.5 för besväret. dock fick jag en långsammare hårddisk och kommer få vänta på de 512 extra ram som satt från början i min dator. detta har alltså tagit ung 2 månader. bra apple. verkligen.

nu nästa måndag skall jag senast ha min dator och jag har fotfararande inte fått min bekräftelse vad gälla ordernummer eller något vilket jag blivit låvad.

ärligt talat känner jag mig riktigt illa behandlad och rätt sviken på apple, till och med haft tanka att sälja min dator direkt när jag får den och köpa något annat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-20 01:46

Nu har jag f[tt min dator

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-07-20 02:13
Ursprungligen av uncontrolled:

Nu har jag f[tt min dator

Var allt bra med den då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-20 10:00

fick en helt ny dator. snabbare sådan, ska nu ringa om minnet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-07-20 13:24
Ursprungligen av uncontrolled:

fick en helt ny dator. snabbare sådan, ska nu ringa om minnet.

Även den du skickade på lagning var i princip ny, inte sant? Så, hur är den nya 1,5GHz-aren, är den tyst, är skärmen bättre?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-21 09:51

d-bug: har inte hunnit sitta vid den allt för mycket men jag upplever skärmen bättre, helt knäpptyst. fläkten går inte ständigt på och markant snabbare.. fast nu saknas ju ram

Bevaka tråden