Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Audiogalaxy

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har problem med AudioGalaxy /Mac Satellite;

Kan inte logga in, medd. "uppdatera programmet" dyker upp. Trots att jag redan har det senaste. Autoupdate som felmeddelandet tipsar mig om, gör inte saken bättre. Har fungerat förut, men nu är jag bortkollrad.
Tacksam för hjälp.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2001-10-29 16:38

Samma sak för mig

Tycks vara ett allmänt problem.
bombadera Macsatellites upphovman med klagomål;-)

  • Oregistrerad
  • 2001-10-31 21:44

Nån som vet något nytt om detta problem?

Enligt forumen på AduioGalaxys hemsida, så verkar AG ha ändrat i inloggningsprotokollet. Han som har utveckalat MacSatellite har trots påstötningar inte fått någon info från AG, verkar som de skiter i oss Mac-användare

Bättre att maila AG alltså!

[ 01-11-2001: Meddelandet ändrat av: Fredrik P ]

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2001-11-12 21:37

nån som hört nåt vad som händer med mac versionen

Var inne på Audiogalaxys FAQ idag och fann detta:
* Where can I find the Mac version?
So far, the Satellite has only been released for Windows and Linux operating systems. A MacOS port may be developed at a later time.

Så det lär väl dröja, fasen... det var en trevlig sida att hamna på.
Får väl ta med mig min Zip och haka på PC-n på jobbet. Det går ju snabbt dessutom

Så det lär väl dröja, fasen... det var en trevlig sida att hamna på.

Alltså det finns ju redan en Satellite för mac, MacSatellite, det är den som de övriga här skriver om, den har slutat fungera.

Men ny version kanske är på väg, för jag läste nån som hade mejlat killen bakom programmet med info om det nya protokollet.

[ 12-11-2001: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

Citat:

Skapades ursprungligen av: Adrian B:
Så det lär väl dröja, fasen... det var en trevlig sida att hamna på.

Alltså det finns ju redan en Satellite för mac, MacSatellite, det är den som de övriga här skriver om, den har slutat fungera.

Men ny version kanske är på väg, för jag läste nån som hade mejlat killen bakom programmet med info om det nya protokollet.

[ 12-11-2001: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

Man kan ju alltids köra Virtual PC under tiden. Om man har det dvs ...

Då kan man ju köra WinMX och Kazaa också...eller om det finns bättre alternativ.

1
Bevaka tråden