Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Battlefield 1942 i juni

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

.rar funkar bra. Har precis börjat test vårt recensionsexemplar vi fick i måndags förra veckan. Kommer bli spännande

  • Medlem
  • 2004-07-05 22:00

En variant på distributionen kanske skulle kunna vara en BitTorrent?

Men först kanske man skulle, 1. Testa så det funkar att installera och köra moddarna efter ompaketering och, 2. Kolla med respektive moddmakare att det är ok med denna omdistribution...

-> Hammer 2.0 Tack för hjälpen i föhand

Edit: Två pinsamma stavfel på distribution

Senast redigerat 2004-07-05 22:26
Ursprungligen av Nocky:

En variant på distrubitionen kanske skulle kunna vara en BitTorrent?

Men först kanske man skulle, 1. Testa så det funkar att installera och köra moddarna efter ompaketering och, 2. Kolla med respektive moddmakare att det är ok med denna omdistrubition...

Japp, torrent ska man inte förakta, jag kan säga att det har varit mycket problem med korrupta filer och felfrekvensen ökar ju med storleken på filerna. Torrent hade löst 90% av problemen, med den inbyggda felkorrektionen.
Håller med om tågordningen också, det måste testas innan distribution för att undvika att hamna onödigt snett från början.

vart hittar man lämpligast SH? (gärna en torrent)

Ursprungligen av johan dansk:

vart hittar man lämpligast SH? (gärna en torrent)

Ingen torrent, men bra fart sist jag kolla.

http://bfcentral.se/?s=fa_show&id=2279

/JD

  • Medlem
  • 2004-09-12 17:33

Ni som testat Silent heroes på Mac, vad får ni för FPS? (tryck < i spelet och skriv "fps 1", fps 0 för att bli av med den igen)

Själv låg jag mellan 7 och 14 fps, alltså inte spelbart, körde på en G4 800MHz, 1GB i ram å GeForce MX 4 64MB.

(Ligger på mellan 25 - 50 fps på PCn (AMD 1.2GHz, 640MB i ram å GeForce Ti 4 128MB)

Bevaka tråden