Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

[99] Spelklan

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-06-14 18:26

Hoppar med som [99]masp. Spelar framförallt Ghost Recon och börjat fuska lite men America´s Army.

Ja! Självklart!

Vi måste skapa oss en [99] klan i WCIII nu. Jag har varit kapten i min första match nu och gett order till två andra. Vi vann. lvl 4 4 4 mot lvl 9 5 2.

som sagt, vi behöver 10 personer som äger orginalversionen av spelet.... helst expansion

(notera att det inte går att skapa en klan med t.ex. 9 expansion spelare och en RoC, ALLA måste spela samma version)

  • Oregistrerad
  • 2004-06-19 03:09

Hur går det till rent praktiskt det här, jag kan vara med på WC3 men hur vet jag när var hur jag ska ansluta osv?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-19 08:04

Vi är några Mac användare som brukar köra targetware (men från början körde vi Warbirds III den tiden det var bra) från och runt tidzonen GMT + 1. Det skulle vara kul att ta med dem hit.

Vi säger till när det är samling.

10 är många personer det. Men det är enabrt vi tillfället då klanen skapas antar jag. Ingen kolla på hur pass aktiva de är efter det tillfället?

Är vi 10 här som kan vill/vara med?
Jag, Bobbanbobbelito, Doktor G, Ivar? Vilka mer?

10 st när klanen skapas, sen måste alla vara mer eller mindre aktiva.. om det är någon som inte loggar in på alldeles för länge så löses klanen upp och vi måste skapa om igen...

Ska vi samlas i kanalen 99mac på bnet (warcraft 3) på söndag (20/6) och spela lite? och om vi kommer upp i 10 st TFT ägare så kan vi starta en klan?

Jag tänkte snart hoppa in i bnet världen för att piska eller piskas.
Någon som ska med?

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2004-06-19 16:52

Vad är kanal?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-19 19:48

Jag är med på det hela. Just nu sitter jag dock i en håla med modem och inte hemma hos mitt trevliga BBB, men om en vecka är jag beredd att spela och registrera mig som klanmedlem.

Det finns olika chatrum på bnet vårat kanalnamn är 99mac dit jag ska typ nu.

Och nu ska jag dit igen.

jag har beställt Battlefield nu och en fet joystick (tänker äga phett i luftstriderna)

ses på 99:s battlefield server sen

Bevaka tråden