Min 600mhz fick två vertikala streck nu, den här sommaren som varit. hehe, till historien hör också att jag råkade stöata den i en hård kant när sträcket kom, men det är inget man behöver berätta om.
i alla fall så ringde jag apple för en månad sedan oich frågade med en gulligt snäll röstr om jag kunde få den bytt, det gick bra, han gjorde ett undantag, ett halvår för sent !!
Jag lämnade den på canoncenter/maclife och hämtade den idag, två veckor senare. De bytte skärmen, inget annat. Den är lite konstig nu också, förtsår ni något av detta?

1. När man drar saker på skärmen hänger inte bilden med, om man drar saker med sträck osv så ser man inte sträcken när man drar. Inte som innan. Mycket störande, vad kan detta vara?

2. Skärmen sitter inte rakt, den är för mycket åt höger, när man stänger den så putar den ut på högersidan och putar in på vänstersidan, något att göra åt?

3. en skruv var inte iskruvad, kan jag skruva in den själv?

4. Har jag någon garanti på jobbet?

5. när man har helt släckt ser allt bra ut utom på baksidan där det lyser starkt gult genom plasten på baksidan, ser oroande ut.

har ni varit med om några av dessa symton före/efter logik/skärm operation?