Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pubkväll i Gbg 2/4 2004

Tråden skapades och har fått 107 svar. Det senaste inlägget skrevs .

tyvärr samma sak här. jag får bättra mig tills näsat gång, hoppas ni får en bra kväll!

kanske får backa dödsfall i svärfamiljen!!! Vill inte vara ute och partaja medan sambon sitter hemma och mår skit. Fast jag kan ju kanske dra med honom och få honom på andar tankar en stund??????

  • Oregistrerad
  • 2004-03-31 13:02

Jag får nog också backa. Kommer antagligen inte att vara i Göteborg.
Tyvärr.

  • Medlem
  • 2004-04-01 08:14

Jahapp imorgon är det dags !!

Droppa in nu ...inte droppa av...

"Join the lovetrain"

  • Medlem
  • 2004-04-01 08:37

Jag tänker då inte backa ur, men har lite undringar... SÅg att några ankommer Göteborg redan vid 14-bläcket. Undertecknad blir fri från arbetsplatsen vid 17.00 och är därmed redo för första ölen redan 17.10.

Dessvärre lyckades jag göra sönder min användare i Offtopic igår, så jag får inte posta där...

Om det är samling lite tidigare någonstans, så vill jag ju vara med! Jag tar gärna emot ett mail på:
PMGYEEFYXNJH@spammotel.com *)

så kan vi byta lite telefonnummer och så...

*) postar ogärna en "skarp" adress i ett öppet forum

/Frans

Jag måste nog meddela att jag inte kommer. Lessen, men annat kom mellan. Men ni får ha det så kul!

  • Medlem
  • 2004-04-01 09:05
Ursprungligen av Leftrustle:

Jag måste nog meddela att jag inte kommer. Lessen, men annat kom mellan. Men ni får ha det så kul!

April april

Leftis kommer!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-01 08:59

Fan är det redan imorgon? Yeahvlar.

Det var ju solklart att hur många som helst backar, men förhoppningsvis blir vi ett gäng ändå.

linus // tränar ölhävararmen

  • Medlem
  • 2004-04-01 14:42

(Kan fortfarande inte posta i Offtopic, så jag postar här istället)

Jag är helt med på att samlas vid 17-snåret på Bishops arms. Är dock lite osäker på hur jag skall sätat mig vid rätt bord. Stora hamburgare och Guinness dricker ju de flesta där. SKall jag leta efter ett gäng iBooks som står som underlägg till ölglasen? Kommer Pizzabudet i högklackat? Har Sailormoon långa flätor? Kommer Drutten att orka lyfta glaset? Har de medaljongtapeter på väggarna? Ser jag Kustvagens Smart utanför vet jag ju att jag är rätt.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-01 15:05
Ursprungligen av Frans:

(Kan fortfarande inte posta i Offtopic, så jag postar här istället)

Jag är helt med på att samlas vid 17-snåret på Bishops arms. Är dock lite osäker på hur jag skall sätat mig vid rätt bord.

Du skriver ut bakgrunden på offtopic (tapeten) på en färgskrivare och sätter den som en flagga på en blompinne...
Denna stätter du sedan på bordet där du sätter dig och sedan samlas alla runt fanan och sjunger lägereldssånger...

Lätt som en plätt

  • Medlem
  • 2004-04-01 15:06
Ursprungligen av Frans:

(Kan fortfarande inte posta i Offtopic, så jag postar här istället)

Jag är helt med på att samlas vid 17-snåret på Bishops arms. Är dock lite osäker på hur jag skall sätat mig vid rätt bord. Stora hamburgare och Guinness dricker ju de flesta där. SKall jag leta efter ett gäng iBooks som står som underlägg till ölglasen? Kommer Pizzabudet i högklackat? Har Sailormoon långa flätor? Kommer Drutten att orka lyfta glaset? Har de medaljongtapeter på väggarna? Ser jag Kustvagens Smart utanför vet jag ju att jag är rätt.

Tja om jag är där ser du det på pälsen ju....den står alltid rakt ut i IRL sammanhang :eek:

Ursprungligen av Frans:

(Kan fortfarande inte posta i Offtopic, så jag postar här istället)

Jag är helt med på att samlas vid 17-snåret på Bishops arms. Är dock lite osäker på hur jag skall sätat mig vid rätt bord. Stora hamburgare och Guinness dricker ju de flesta där. SKall jag leta efter ett gäng iBooks som står som underlägg till ölglasen? Kommer Pizzabudet i högklackat? Har Sailormoon långa flätor? Kommer Drutten att orka lyfta glaset? Har de medaljongtapeter på väggarna? Ser jag Kustvagens Smart utanför vet jag ju att jag är rätt.

Titta efter en ovårdad snubbe med mycket skägg... Min avatar ljuger tyvärr inte

  • Medlem
  • 2004-04-01 15:26
Ursprungligen av Leftrustle:

Titta efter en ovårdad snubbe med mycket skägg... Min avatar ljuger tyvärr inte

Nej, dig känner jag nog igen!

Skall försöka komma ihåg att ta med mig en gammal ADB-mus och ha runt halsen...

Ursprungligen av Frans:

(Kan fortfarande inte posta i Offtopic, så jag postar här istället)

Jag är helt med på att samlas vid 17-snåret på Bishops arms. Är dock lite osäker på hur jag skall sätat mig vid rätt bord. Stora hamburgare och Guinness dricker ju de flesta där. SKall jag leta efter ett gäng iBooks som står som underlägg till ölglasen? Kommer Pizzabudet i högklackat? Har Sailormoon långa flätor? Kommer Drutten att orka lyfta glaset? Har de medaljongtapeter på väggarna? Ser jag Kustvagens Smart utanför vet jag ju att jag är rätt.

Känner ni för lite mer sober (läs: snackvänlig ljudnivå) miljö vid 18.00-tiden och framåt är jag på övervåningen, Swea Hofs bar på Elite, som vanligt och DJ:ar ... Titta gärna upp och säg hej.

Vi ses!

Stefan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-01 15:16

Skulle missänka att det finns en och annan vit mp3-spelare på bordet. Möjligen.
Annars ser jag ut såhär ibland, om det kan vara någon guidning...

Nog enklare att kika efter leftrustle iofs...

Vilket ställe är det nu som gäller... blir lite osäker... förvisso har Jonaz lovat att SMS:a mig så att jag kan hinna ifatt er bortåt halv elva, men änndå. Är snudd på att backa ur, får se hur jag mår imorgon kväll. Mår taskigt efter att två gånger mer eller mindre blivit hotad av en kille i vår HSB-förening och tvingats anmäla detta till vår BRF-förening... känns nu lite olustigt att ens passera över föreningens område, litar inte på honom. Allt detta efter att jag sagt upp min parkeringsplats till denna person - kan lova att detta var värre än tvättstugebråk. Så möjligen åker jag till tanten min och vilar ut... fast sedan är det ju det att jag saknar många av er... suck! Kommer jag inte så vet ni i alla fall varför.

  • Medlem
  • 2004-04-01 19:08
Ursprungligen av [email protected]:

Vilket ställe är det nu som gäller... blir lite osäker... förvisso har Jonaz lovat att SMS:a mig så att jag kan hinna ifatt er bortåt halv elva, men änndå. Är snudd på att backa ur, får se hur jag mår imorgon kväll. Mår taskigt efter att två gånger mer eller mindre blivit hotad av en kille i vår HSB-förening och tvingats anmäla detta till vår BRF-förening... känns nu lite olustigt att ens passera över föreningens område, litar inte på honom. Allt detta efter att jag sagt upp min parkeringsplats till denna person - kan lova att detta var värre än tvättstugebråk. Så möjligen åker jag till tanten min och vilar ut... fast sedan är det ju det att jag saknar många av er... suck! Kommer jag inte så vet ni i alla fall varför.

Usch vilka jobbiga folk det finns

Hoppas att du dyker upp i alla fall....Sticky Fingers 20:00-22:00 sen vet vi inte riktigt.

Vi skulle kanske hälsa på hos den där killen ??

  • Medlem
  • 2004-04-02 12:58

Japp då var det dags då

Bevaka tråden