Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips om bra webhotell?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag använder mig av www.shellkonto.se
kostar 499:- om året
Supporten kunde varit lite snabbare, men det jobbar de på hela tiden.
tror t om det är fixat. Jag snackar med dem direkt på MSN om det är något
Det är det bästa jag hittat hittills.

Ursprungligen av RockyMontana:

Jag använder mig av www.shellkonto.se
kostar 499:- om året
Supporten kunde varit lite snabbare, men det jobbar de på hela tiden.
tror t om det är fixat. Jag snackar med dem direkt på MSN om det är något
Det är det bästa jag hittat hittills.

Vi hade www.shellkonto.se tidigare. Trevliga killar, men väldigt sega när det gällde att få någonting gjort. Tjatade i nästan två års tid på dem, för att få en subdomän upplagd. Till slut tröttnade jag och bytte nu i somras till scorpiondata.

Hade även en del andra problem och frågor som tog nästan evigheter innan det hände något eller innan man fick något svar. Deras "kontrollpanel" har mycket kvar att önska efter ett antal års väntan. Scorpiondatas dito fungerar utan problem out-of-the-box.

Jag är nöjd med http://doreo.com/ -- har deras billigaste paket som kostar 7 dollar i månaden, har funkat jättebra hittills.

jag använder mig av manufrog. Är mycket nöjd.

Jag använder Surftown och är mycket nöjd med det. Kolla mina grejor på BRA WEBBHOTELL - TEST BÄSTA WEBBHOTELL - BILLIGT

Templater, du får ursäkta men är hela din webbplats till för att sälja ett (eller två) webbhotells tjänster via din affiliatelänk?
Hur kan du skriva Billigt och sedan ha ett av deras dyraste paket för 269 Kr/mån som rekommendation?

Som alltid i sådana här trådar dyker det in folk som är för snåla för att göra reklam för sig på hederlig väg.

Köp denna väska då änna, görbra liksom.
Köpte det här skalet till min 3GS - funka görbra.
Köpte jättebillig plats på Webbhotell .... Så bra.

Kan man inte städa ut sån skit.

EDIt; Snabbaste sättet genomskåda snålvargarna; 2 inlägg och länken är en referral...

Senast redigerat 2010-05-02 21:03

Nu ska jag göra reklam och dessutom OT

--- Börjar
Upptider är viktigt men vad vet vi om hur det ser ut på våra konton? Är den nere när vi själv försöker nå den eller under längre tid så får vi nog kunskap om det. Men hur är det med de korta och hur ofta inträffar de? Vad jag har förstått så görs webbhotelltester på en eller ett par servrar - men kanske inte på den man själv ligger på. Pingdom har ett gratiskonto där man får övervakning av en adress - det syns inte på deras förstasida men under Service hittar man det på vänstersidan On network monitoring. Measure your downtime. Man kan få sms eller mejl när servern är nere och sedan uppe igen.
Kan vara ett bra sätt att kolla hur "bra" ens hotell är
--- Slut på reklam

PS Länken är en ren länk, dvs inte någon form av referral

Bevaka tråden