Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen! Nu har jag z600

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-22 20:30

Är supernöjd med min z600! Har kört t68i & t610 men z600 knäcker. Vilket ljud, vilken ergonomi och mycket bättre täckning... En superlur!

  • Medlem
  • 2004-02-22 20:36

Är det någon föresten som vet vad som menas med "Min mobil" som dyker upp på den yttre displayen?
"Modell Z600" känns lite överflödig, fast man vet ju inte när man glömmer bort vilket lur man har

/majk

  • Oregistrerad
  • 2004-03-15 23:07

Hur tycker ni alla som har Z600 att kameran är? Tar den bra bilder (för att vara en mobilkamera)? Kanske någon av er som kan lägga in några bilder någonstans så man kan titta . . .

  • Medlem
  • 2004-03-15 23:25

http://textdesigner.se/filer/z600.zip

Där är ett par bilder jag knäppt nyligen. Funkar till MMS men inte så mycket mer.

Ursprungligen av majk:

http://textdesigner.se/filer/z600.zip

Där är ett par bilder jag knäppt nyligen. Funkar till MMS men inte så mycket mer.

Dom bilderna var inte bra ! Har du rätt inställningar på kameran, och torkat av linsen.
Jag upplever inte mina bilder sååå oskarpa :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2004-03-16 08:29

tack för bilderna! kan ju hålla med om att det inte är så bra bildkvalitet men samtidigt tycker jag faktiskt att det är lite coolt att det är så pass dålig kvalitet... ser det nästan som en utmaning att lyckas knäppa bra bilder med en lite sämre kamera

  • Oregistrerad
  • 2004-03-16 12:35

hehe ja det var ju bättre ljus på den senare bilden . . . en aning förminskat ser den ju t.o.m. riktigt bra ut!

  • Medlem
  • 2004-03-16 18:04

Jag har tagit ett par av dom där bilderna oskarpt av egen vilja faktiskt. Sen är det ju inte betydligt sämre ljusförhållanden än på adress@macs bild. Ute i starkt solsken är det ju ingen konst.

/majk

Bevaka tråden