Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3650 eller t610?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-01-17 15:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av tei
Det jag uppskattar med mina antika Nokitelefoner är just enkelheten i menysystemet - att man inte behöver vänta på att grafiken skall hänga med, utan att man enkelt trycker "meny" följt av en sifferkombination för att komma direkt till den funktion som man vill använda (tex "meny"->2->1 för att skriva sms). Hur är det med T610/630 på den punkten? Säg att jag har fel!

Du har liknande genvägar på T610,an också…

  • Medlem
  • 2004-02-10 12:58

Min samsung SGH-V200 håller minst lika länge som en t300 och en helt vanlig nokia. Dessutom får man med 2 batteri i paketen + datakabel + handsfree. Det borde man få till alla lurar!! Blåtand klarar jag mig utan men en "vill ha grej" dock.

Tillbaka till tråden.

När man tar kort med 3650:an så sparar den korten själv, men med t610:an kommer det upp spara eller kasta! Det gör Nokian väldigt irriterande och sedan när man måste radera varje bild en och en och inte bara kan välja radera alla, är ännnu mer jobbigt!

På så sätt är t610 behändigare att ta kort med och det är en skön lur, men det är iofs Nokia:n med

äh, vänta på T630.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-14 16:46

Det var längesedan jag var så nöjd med en mobbe som med T610an. Bra funktioner, tillräckligt snabb (till skillnad från T68an), men framförallt så är den grymt skön att hålla i och en fröjd att skåda.

Får erkänna att enbart designen/storleken på 3650 gör att jag skriver av den även om jag egentligen är Nokia-fan, tycker dock inte att de gör lika bra telefoner längre och dessutom saknar deras nicea lurar ofta blåtand.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-14 19:13

3650 har blåtand o synkar bra med iCal och adressboken......fortfarande årets fulaste lur dock

/e

Bevaka tråden