Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iMac 20" + dual 1,8 G5

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Stackars oss som precis köpte 17" iMac 1.25GHz, skulle jag vela säga...

Citat:

Skrevs ursprungligen av AUTOMATTI
känns inte det här släppet lite väl tätt inpå? stackars alla som just köpte single-1.8Ghz:arn..

Tja, för det första var det nästan ett halvår sedan som de senaste modellerna lanserades och det var flera månader sedan leveranserna började komma. För det andra så var ju de flesta överens om att det bara var Dual 2 GHz som var riktigt prisvärd innan.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leftrustle
Stackars oss som precis köpte 17" iMac 1.25GHz, skulle jag vela säga...

Du klarar dig väl utan 20"?

Adrian: Du har rätt, men för mig känns det fortfarande som i går G5:an släpptes

bara inte nån får för sig att bygga ett kluster av massa Dual1.8-maskiner..

Citat:

Skrevs ursprungligen av Stenbäck
Du klarar dig väl utan 20"?

Jag intalar mig det i alla fall.. Oj, tänk vilken stor plats den skulle ta i rummet. Och vad jobbigt det måste vara att överskåda hela den ytan.
Nej, 17" är MYCKET bättre...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leftrustle
Jag intalar mig det i alla fall.. Oj, tänk vilken stor plats den skulle ta i rummet. Och vad jobbigt det måste vara att överskåda.
Nej, 17" är MYCKET bättre...

Rätt! Man ska tänka positivt.........

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-18 15:42

En dual 1,8 G5 måste vara en sjukt prisvärd maskin,,,, undra om dom inte borde köra dual´s rak igenom på sin G5 powermac serie, dvs även på 1,6 GHz burken, den borde bli lite svårsåld nu eller??...

  • Oregistrerad
  • 2003-11-18 22:14

Ja, lite svårare att få sålt 1,6:an kommer det att bli. Men för de som inte har tillräckligt med pengar och verkligen vill ha en Power Mac G5, är single 1,6 ett alternativ för dem! Men jag skulle hellre köpa dual 1,8 än single 1,6, det är ett som är säkert...

Bevaka tråden