Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

E-postsvar i Panther

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker att det är mycket bra att Mail nu ger möjligheten att spåra e-postmeddelanden som tillhör en och samma tråd.

Vad jag undrar är om det går att göra följande (jag saknar funktionen från när jag använde Outlook på PC):
Om man i Outlook har ett meddelande i en mapp och svarar på det så finns det en inställning som gör att svaret automatiskt sparas i samma mapp som ursprungsmeddelandet. Mycket smidigt eftersom man slipper rota fram svaret och lägga i rätt mapp, vilket är speciellt användbart om man till exempel har många projekt på gång och har e-posten i separata mappar för varje projekt.

Frågan är alltså:
Går det att göra samma inställning i Mail i Panther?

Nä men om du aktiverar trådar i Mail, markerar den mappen med de mailen som du vill läsa sorterat och sedan med command (äpple)-tangenten nedtryckt markerar mappen med skickade emails har du automatiskt in- och utgående emails sorterade i trådar.

Du får dock naturligtvis med alla andra mail du skickat men en liten hjälp är det kanske...

1
Bevaka tråden