Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows 10 (boot camp)

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-08-11 13:23
Ursprungligen av oldpeer:

Har du uppdaterat?

Jag körde in Windows 10 i min Macbook Pro Retina 13" Late 2013 dagen efter lansering. Har fungerat smärtfritt. Det enda störningsmomentet är att det är många av mina standardprogram som inte har fått sig en tillräcklig uppdatering för skalning. Det gör att mycket ser hemskt ut om man inte kör Windows egen uppfattade standardskalning (den är för synskadade tror jag).

... med tanke på OS X utvecklas, och Windows utvecklats i och med 10 så tror jag faktiskt att jag anser att Windows 10 är så otroligt bra att det allt mer blir mitt primära OS.

Ja, men inte hunnit använda det så mycket än.
Verkar lovande, men blir absolut inte mitt primära OS.

Nä, primärt blir nog aldrig Windows för mig någon mer gång, men däremot finns det vissa Photoshop-filter som jag använder/gillar som inte finns till Mac och en del andra småsaker och nog aldrig kommer till Mac som gör att jag använder Win ibland och sen är det ju nyfikenheten då jag har kört med DOS/Win sedan 80-talet ända fram till 2008 då jag sadlade om helt till Apples geosfär

Apple släppt Boot Camp uppdatering för Win10.
Saxat från MacWorld: http://macworld.idg.se/2.1038/1.634681/boot-c...

Bevaka tråden