Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hittar inte mina gamla mail i 10.8.3!

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-04-30 14:56
Ursprungligen av Asterraster:

Hur har det gått? Har samma problem

Näe du – jag har inte fått tillbaka dem. Har inte heller orkat gräva mig djupare i varför det blev så här. På ett sätt lite skönt – det gick ju väldigt fort att radera mail. Men då och då dyker det ju upp frågor där svaren satt i de gamla mailen. Får jag tid ska jag ringa nån support, eller fråga på Apples supportsidor.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-05-04 20:11

Läste lite snabbt och kan ha missförstått. Inkorgen ska finnas i backupen, osynlig då i mappen Bibliotek. Ladda ned ett program som tex Cocktail som visar osynliga filer, trot det är under fliken Finder > Show invisible files. Nu blir Biblioteksmappen synlig i Backupen, dra ut Inbox till skrivbordet och importera den.

Ursprungligen av acke:

Läste lite snabbt och kan ha missförstått. Inkorgen ska finnas i backupen, osynlig då i mappen Bibliotek. Ladda ned ett program som tex Cocktail som visar osynliga filer, trot det är under fliken Finder > Show invisible files. Nu blir Biblioteksmappen synlig i Backupen, dra ut Inbox till skrivbordet och importera den.

I system 10.5.8 som jag använder är Biblioteksmappen synlig. Här, i inlägg nr 10, beskriver jag hur jag löste problemet:
http://www.99mac.se/forum/t/308308-flytt-fran...

Bevaka tråden