Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung Galaxy SIV

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-03-15 23:41

Priset på en Samsung Galaxy S3 lär ju dippa ner till runt 3000 pixlar nu när 4 an släpps. Helt okey telefon för dom pengarna, inget snack om det. Men 6000 pixlar för en ny Samsung 4 är lite för magstarkt. Då måste den andas mer kvalitet för mig dvs materialval spontan känslan osv....

Det händer mycket nu på mobilmarknaden och man får mycket telefon för pengarna idag, det måste man ju ändå medge

Plast eller en inplastskalad iPhone är lika illa om ni frågar mig, bläääää.

Så jag väljer en HTC One denna gång. Den är så snygg, det räcker långt ibland

Ursprungligen av CUBEIS:

Priset på en Samsung Galaxy S3 lär ju dippa ner till runt 3000 pixlar nu när 4 an släpps. Helt okey telefon för dom pengarna, inget snack om det. Men 6000 pixlar för en ny Samsung 4 är lite för magstarkt. Då måste den andas mer kvalitet för mig dvs materialval spontan känslan osv....

Det händer mycket nu på mobilmarknaden och man får mycket telefon för pengarna idag, det måste man ju ändå medge

Plast eller en inplastskalad iPhone är lika illa om ni frågar mig, bläääää.

Så jag väljer en HTC One denna gång. Den är så snygg, det räcker långt ibland

Jag körde på LG Optimus G. Betalar 2376:- för telefonen och abonnemanget (4G) tänkte jag skaffa ändå. Trevlig telefon och OS men milsvid skillnad mot iOS och iPhone. Tur att detta blir firmatelefon.

Senast redigerat 2013-03-16 09:19
  • Medlem
  • International user
  • 2013-03-17 16:53

Jag håller med Gizmodo här

There has been a ton of hype and build-up to this device, and ultimately, it left us feeling cold. The S IV feels uninspired. There are small spec bumps from the previous generation and there's a ton of software which will largely sit unused. There's just no wow-factor here.

Specbumpad telefonen utan nyheter och innovation.

Vilket är ett tecken på att marknaden mognar.

Och så en off-topic kommentar. Enligt ett twitter så ska en designchef på Samsung sagt: "I think the evolution of mobile is moving closer to connecting people"

Nähä... http://t.co/Ddc6tzoXBr

Bevaka tråden