Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man ladda ner film till iPad 4?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och klurar lite med min ipad 4 som jag köpte förra veckan. Men jag har sprungit in i ett litet problem som jag tyvärr inte kan lösa på egen hand.
Hur ska jag gå tillväga för att kunna ladda ner och se på filmer i min ipad?. Någon som har en smidig och bra lösning på hur man kan få detta till att funka, tex om det behövs laddas ner någon typ av app el dyl.

// jonnie__b

Ursprungligen av jonnie__b:

Sitter och klurar lite med min ipad 4 som jag köpte förra veckan. Men jag har sprungit in i ett litet problem som jag tyvärr inte kan lösa på egen hand.
Hur ska jag gå tillväga för att kunna ladda ner och se på filmer i min ipad?. Någon som har en smidig och bra lösning på hur man kan få detta till att funka, tex om det behövs laddas ner någon typ av app el dyl.

// jonnie__b

Enda sättet är mig veterligen att använda Viasat och deras app för att ladda ner filmer man ser offline upp till 30 dagar efter nedladdning.

Det går. Sök på forumet så hittar du massor om det - både till iPad och iPhone.

Läste något om man kunde ladda ner ** namn på program borttaget av moderator ** och använda sig av denna när man laddar ner. Men när jag går in på en torrentsida och trycker " ladda ner" så derigeras jag direkt till hemskärmen och sen blir det inget mer av det:(. adress@mac, du kanske kan länka över en bra tråd som man kan läsa lite på. Hittar faktiskt inte själv. Tåls att tillägga att jag inte är så grym på datorer och paddar osv, så det får inte vara så avancerad "hackning" om jag ska fixa det själv:D

Senast redigerat 2012-12-22 23:56
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-12-22 20:33

Använd Netflix istället. Lagligt och bra.

Vi diskuterar inte piratkopiering här. Och så vitt jag vet så finns det inget sätt att ladda ner från Pirate Bay direkt till iOS, om det är det du är ute efter.

På 99mac är det inte tillåtet att diskutera piratkopiering.

*låst*

1
Bevaka tråden