Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I natt blev jag en stolt pappa

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Rätt obeskrivlig känsla det där. När jag för första gången höll min dotter så satt jag bara rätt upp och ner och stirrade. Kunde inte riktigt få in i huvudet att det där var en del av mig:) sjönk väl in efter några timmar...:) stort grattis!
/m

Ursprungligen av martinator:

Rätt obeskrivlig känsla det där. När jag för första gången höll min dotter så satt jag bara rätt upp och ner och stirrade. Kunde inte riktigt få in i huvudet att det där var en del av mig:) sjönk väl in efter några timmar...:) stort grattis!
/m

Du är nummer fem jag vet om som säger precis detta.
Aha-uppevelse modell atombombbrisad inuti huvet

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-01-28 23:32
Ursprungligen av CUBEIS:

Nu fick vi förklaringen zinned

Huh? Där hängde jag inte med

Ursprungligen av Goflorp:

Du är nummer fem jag vet om som säger precis detta.
Aha-uppevelse modell atombombbrisad inuti huvet

Indeed.

Jag hade 3,5 timme själv med vår lille påg innan hans mamma kom tillbaka från uppvaket. Magiskt att få sitta där själv med det nya lilla livet

Ursprungligen av zinned:

Huh? Där hängde jag inte med

Indeed.

Jag hade 3,5 timme själv med vår lille påg innan hans mamma kom tillbaka från uppvaket. Magiskt att få sitta där själv med det nya lilla livet

Mitt starkaste minne var innan vår första dotter skulle till att se världen för första gången (planerat kejsarsnitt). När min fru satt på operationsbordet och de satte bedövningen så kom en väldigt stark insikt att inom ett par minuter skulle hela livet förändras.

Bevaka tråden