Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera Mac OS

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det är lugnt, du har samma problem som mig. Vi kan bara vänta. TIlläggsuppdatering 2 för 10.8.2 för våra datorer fungerar inte heller eftersom vi inte har 10.8.2 men det kommer garanterat en ny snart

Det är dessutom halvhyfsat med surr om detta i Apple Supportforums.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-11-27 19:21

På min gamla iMac dök inte heller 10.8.2 upp, men iPhoto. Men jag lät AppStore stå en stund på Uppdatera-fliken (någon minut) och den dök upp. Var bara väldigt seg....

Ursprungligen av BlackSmp:

Det är lugnt, du har samma problem som mig. Vi kan bara vänta. TIlläggsuppdatering 2 för 10.8.2 för våra datorer fungerar inte heller eftersom vi inte har 10.8.2 men det kommer garanterat en ny snart

Det är dessutom halvhyfsat med surr om detta i Apple Supportforums.

[ATTACH="CONFIG"]36652[/ATTACH]

*Puh* trodde ett tag där att det bara var nåt underligt på min dator. Tack för informationen!!! Hoppas vi får se en uppdatering även till våra datorer. Varför Apple har valt att göra såhär skulle jag vilja veta.

Jag har scannat Apple Supportforum och ingen verkar veta riktigt varför uppdateringen blev indragen för late 2012 Mini och MacBook Pro 13" Retina men det finns flera gissningar på att det beror på problem med HDMI stödet.

PS: Jo, jag blev också rätt oroad först när jag provade att uppdatera min nya maskin samma kväll som jag köpt den:)

  • Medlem
  • 2012-11-27 19:41

Har det hänt i "modern" tid att en OS-uppdatering inte fungerar på alla (på förhand nominellt kompatibla) Macar? Vad sysslar Apple med? Inte bra. Inte bra alls.

Såg att 10.8.3 nyligen skickats ut till utvecklare. Kanske det löser sig m den uppdateringen

  • Medlem
  • 2012-11-27 19:51

Det får vi tro.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Såg att 10.8.3 nyligen skickats ut till utvecklare. Kanske det löser sig m den uppdateringen

*Tummen upp*

Nu finns 10.8.2 för oss med nya datorer:)

Yes, nu ploppa den upp även hos mig. Undrar bara om dem på apple låter oss vänta lika länge på 10.8.3-versionen?

  • Medlem
  • 2012-11-30 14:20
Ursprungligen av hforsling:

Yes, nu ploppa den upp även hos mig. Undrar bara om dem på apple låter oss vänta lika länge på 10.8.3-versionen?

Den kommer om en vecka...

Bevaka tråden