Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone 4s söker nät hela tiden

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej jag skulle uppdatera min iphone till den senaste uppdateringen 6.1. men så helt plötsligt så får jag ingen täckning utan det står bara att den söker med eller utan sim kort i. har provat o starta om och installera om. inget funkar vad skall jag göra?

6.0.1 antar jag du menar?

Prova med en hard-reset, ström+hemknapp tills telefonen startar om och Apple-loggan syns.

OM du inte menar 6.0.1 får du skylla dig själv. Det är en beta och inget för folk som använder sina telefoner vardagligen.

Du får i sådana fall vänta tills Beta 2 släpps och hoppas på det bästa då det inte går att nedgradera.

Ursprungligen av grenhall:

OM du inte menar 6.0.1 får du skylla dig själv. Det är en beta och inget för folk som använder sina telefoner vardagligen.

Du får i sådana fall vänta tills Beta 2 släpps och hoppas på det bästa då det inte går att nedgradera.

Det går visst att nedgradera. Det har till och med jag lyckats med. Däremot kan det vara knivigt att nedgradera från exempelvis iOS 6 till iOS 5 då en helt ny version av iOS ibland kan uppgradera modemfirmware etc som man däremot inte kan nedgradera. Men att backa från 6.1 till 6.0.1 eller 6.0 är relativt enkelt.

Ursprungligen av pmarriott:

Det går visst att nedgradera. Det har till och med jag lyckats med. Däremot kan det vara knivigt att nedgradera från exempelvis iOS 6 till iOS 5 då en helt ny version av iOS ibland kan uppgradera modemfirmware etc som man däremot inte kan nedgradera. Men att backa från 6.1 till 6.0.1 eller 6.0 är relativt enkelt.

Det kommer i princip alltid nya modemfirmwares med x.0 uppgraderingar dessutom går det inte att nedgradera på normalt okrångligt vis utan på Jailbreak-verktygsvis och det är en helt annan femma.

Ursprungligen av grenhall:

Det kommer i princip alltid nya modemfirmwares med x.0 uppgraderingar dessutom går det inte att nedgradera på normalt okrångligt vis utan på Jailbreak-verktygsvis och det är en helt annan femma.

Inte då. Bara att tanka in ny mjukvara mha xCode.

menade6.0.1 ja

skickade in den o enligt operatören så verkade det va nått fel med anetenn grejen så nu e det fixat

1
Bevaka tråden