Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla som beställt iPhone 5

Tråden skapades och har fått 424 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av crayzee:

Samma här yao men jag hade räknat med att inte komma med första bathchen så jag är inte direkt besviken. Dock beställde jag den flera dagar efter eventet

Förhandsbeställning gick väl inte att lägga förrän flera dagar efter eventet?

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2012-09-19 21:17

Min är skicka också. Bara hoppas borderlinx är på hugget! Sen att telia får tummarna ur röven och tar fram nå nanosim så man får använda den på en gång när den anländer

Min skickas inte med UPS, gör era det? Syncreon heter dom som fraktar min till Borderlinx
Här kan man spåra, sidan verkar dock ligga nere... https://seal.syncreon.com/synview-online.moc/360.syn/system_selection.p

Ursprungligen av josefffs:

Min skickas inte med UPS, gör era det? Syncreon heter dom som fraktar min till Borderlinx
Här kan man spåra, sidan verkar dock ligga nere... https://seal.syncreon.com/synview-online.moc/360.syn/system_selection.p

Ja, UPS här.

Kan ej spåra mitt paket på UPS. Någon annan som har samma problem?

/e

Pratade med borderlinx precis, han sa att paketet borde dyka upp senast på måndag i min suite. Dom jobbar inte helger. Sen tar det 1-3 dagar tills jag har paketet

8 inlägg raderade med hänvisning att de går utanför trådens ämne. Diskussioner som gäller förhandsbokningar tas i http://www.99mac.se/iphone-ipad/297892-vi-vill-kopa-nya-iphone-5-a.html - inte här.

Tack!

/ Mod

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-20 19:50

Fett avis att jag inte är med i första batchen men jag kommer iaf få en. Ganska nice med en olåst ändå, tänkte om man skulle föreställa om Telia släpper den lös för kontantköp

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 00:39

J-vla nötter hos Telenor. Lastbalansering:mad:

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-21 01:19
Ursprungligen av FreddeB:

J-vla nötter hos Telenor. Lastbalansering:mad:

Hos Telenor? Hos ALLA operatörer. Bedrövligt låg teknisk kunskap och planering.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 02:44

Är fet jag som är blind? Utan abonnemang finns inte hosnTelenor ellerbdet min iOS browser som grayar ut 0 månaders-alternativet?

Ursprungligen av FreddeB:

Är fet jag som är blind? Utan abonnemang finns inte hosnTelenor ellerbdet min iOS browser som grayar ut 0 månaders-alternativet?

Det enda alternativet som finns hos Telenor är 24 månaders bindningstid.

Går inte att beställa utan bindningstid hos Tele2 heller.
Beställde i allafall en ska bli intressant och se hur lång leveranstiden kommer att bli .

Först stod det 4-8 veckor sen när man betalade stod det 2-3 hyfsad tids skillnad mellan alternativen.

väntar med spänning på hur lång det verkliga leverans kommer att bli.

Äntligen kan jag sälla mig till "Förbereder leverans"-klubben. Jippii!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 10:03
Ursprungligen av pmarriott:

Äntligen kan jag sälla mig till "Förbereder leverans"-klubben. Jippii!

fan va nice men jag kan inte hänga med i den klubben :/ kaoooz

när la du din beställning och när stod det att den preliminärt skulle levereras btw innan den bytte status?

"Out for Delivery", det rör lite på sig.

Min är också ute för leverans till Borderlinx nu...
Hoppas den kommer dit tidigt under dagen. Då finns en chans att dom skickar den till mig idag

/e

Senast redigerat 2012-09-21 09:51

Förra gången.
När jag beställde min 4S kom den till Bordelinx på fredagen och dök upp i min POD på måndagen då jag omedelbart valde att få den skickad till mig. Det tog dock ända till nästa måndag (en vecka) innan leveransen gick från Borderlinx.

Hängde på Telia.se klockan 00.01. Som alla vet höll inte riktigt Telias servrar, men till slut fick jag igenom min beställning.

iPhone 5 32GB svart - "Din varuorder är mottagen och ligger i kö för leverans. Beräknad leverans 2012-10-01"

Jag tänker mig att jag svansar in på Phone House eller Telia den 28:e och har jag tur så kanske man kan köpa en över disk. I så fall är det väl bara att avbeställa den här beställningen... Eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-21 10:54
Ursprungligen av iTiger:

Hängde på Telia.se klockan 00.01. Som alla vet höll inte riktigt Telias servrar, men till slut fick jag igenom min beställning.

iPhone 5 32GB svart - "Din varuorder är mottagen och ligger i kö för leverans. Beräknad leverans 2012-10-01"

Jag tänker mig att jag svansar in på Phone House eller Telia den 28:e och har jag tur så kanske man kan köpa en över disk. I så fall är det väl bara att avbeställa den här beställningen... Eller?

14 dagars ångerrätt finns enligt Telia står det i mailet på leveransbekräftelsen. Jag kommer också boka av min beställning om jag hittar en iPhone 5 snabbare än 8 oktober som jag har som leveransdatum.

Ursprungligen av stile:

14 dagars ångerrätt finns enligt Telia står det i mailet på leveransbekräftelsen. Jag kommer också boka av min beställning om jag hittar en iPhone 5 snabbare än 8 oktober som jag har som leveransdatum.

14 dagar ångerrätt gäller från att man har mottagit produkten och/eller börjat använda abonnemanget.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2012-09-21 11:16

Hängde på Telia.se i 1½ timme inatt och det resulterade i en vit 32GB, och beräknat leveransdatum är den 28/9!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2012-09-21 11:26

Vad är påslaget om man använder Borderlinx? 3 hade ju ingen superdeal direkt för mig som sitter med ett jobbabonnemang och inte kommer använda abonnemagnet i fråga.

Ursprungligen av CEk:

Vad är påslaget om man använder Borderlinx? 3 hade ju ingen superdeal direkt för mig som sitter med ett jobbabonnemang och inte kommer använda abonnemagnet i fråga.

Jag betalade 45 pund för att få hit min 4S förra året. Jag tog det dyrare express-alternativet.

Frakten kostar typ 2-300 ifrån Borderlinx

Trots telias fuck up inatt så blev det en vit 32, leverensdatum 28/9. Fast det står samtidigt "väntar på lagerleverans" så vem fan vet när man får den.

Dessutom, skickar dom så man kan hämta ut telefonen på sitt postombud eller får man hämta i butik?

Dessutom, skickar dom med nanosimkort?

Nu är min framme hos Borderlinx.

/

Ursprungligen av everlast:

Nu är min framme hos Borderlinx.

/

Min med, schysst chaffis som körde våra telefoner.

Min med, nu ska den bara dyka upp i suiten också..

Bevaka tråden