Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför öppettider i webbutik?

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-06-04 22:11

Folksam har öppet 05:30-23:30, detta har irriterat mig många gånger!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-06-04 22:37
Ursprungligen av joakimo:

Folksam har öppet 05:30-23:30, detta har irriterat mig många gånger!

Likaså Trygg-Hansa, hur ofta händer det inte att man blir sugen på att kika efter en "ny" bil på blocket innan man lägger sig, hittar ett roligt exemplar och vill se vad försäkringen blir (endast haft körkort i 5 år, så det är fortfarande snordyrt) och kan sluta drömma... Så ligger systemet nere för underhåll.

Skulle jag bygga ett system skulle jag se till så att det går att använda under tiden. Liksom, hur svårt kan det vara om det handlar om försäkringar bara? Har mer förståelse för banker, då stänger ju bara aktie- och fonddelen.

Ursprungligen av filuren:

Det är ungefär lika märkligt som att Apples sida måste stänga då de ska uppdatera. Hur tramsigt som helst, med andra ord.

Det ger multum m trafik när sidan öppnar igen. Prima för statistiken

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-06-08 20:40
Ursprungligen av Mymac4ever:

Det ger multum m trafik när sidan öppnar igen. Prima för statistiken

Jo, jag har förstått det. Men med vilka ska de jämföra statistiken? Ingen.

Att stänga för för uppdatering hör 1990-talet till.

Apples sajt suger för övrigt getpung i andra avseenden, men detta hör hör inte hemma i denna tråd.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-06-08 22:53
Ursprungligen av filuren:

Att stänga för för uppdatering hör 1990-talet till.

Inte alls för det är ju bra PR att hålla folk på halster och Apple gillar inte läckor och det effektiviserar logistiken för dom.

Ursprungligen av filuren:

Apples sajt suger för övrigt getpung i andra avseenden, men detta hör hör inte hemma i denna tråd.

Till viss del gör det nog det. Vad tycker du suger GP med den?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-06-08 23:08
Ursprungligen av Gordy:

Till viss del gör det nog det. Vad tycker du suger GP med den?

Att den inte är responsible med iOS. Surfa in på Apple.com eller .se med en iPhone och man ser inte ett jävla skit.

Företaget jag jobbar på gör bättre sajter än Apple.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-06-08 23:14
Ursprungligen av filuren:

Att den inte är responsible med iOS. Surfa in på Apple.com eller .se med en iPhone och man ser inte ett jävla skit.

Har ingen iPhone nu Jag kör Nexus 4 tycker Apples site funkar bra i den och på iPad.

Ursprungligen av filuren:

Företaget jag jobbar på gör bättre sajter än Apple.

Har du något exempel?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-06-08 23:36
Ursprungligen av Gordy:

Har du något exempel?

vem.se

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-06-09 00:46
Ursprungligen av filuren:

vem.se

Var väl en OK site, men väldigt simpel/standard/tråkig. Säkert lättläst på mobilen men sidorna ser inte helt bra ut på min laptop. Apple får nog in nästan lika mycket innehåll som hela vem.se-siten på några få av Apple.com's 1000-tals sidor. Så nej tyvärr vem.se tycker inte jag är bättre än www.apple.com.

Bevaka tråden