Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allt om kvällens iPad-event

Tråden skapades och har fått 208 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Capeman:

Varför inte? Gesten är ju inte PÅ ramen, utan från den.

Insåg det senare :">

Ursprungligen av BlackSmp:

"a bezel gesture"
Kan det stämma?

Borde ju gå att ha touch även där?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-03-07 20:11

Är det slut snart?

Ursprungligen av Adzam 1:

Är det slut snart?

Det bör det vara, max en kvart till. Är du redan uttråkad?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-03-07 20:13
Ursprungligen av Capeman:

Det bör det vara, max en kvart till. Är du redan uttråkad?

Haha, nej då!

Börjar kännas rätt så färdigt - finns väl inte utrymme för en klassisk "one more thing..."?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-07 20:13

iPad har nu gått från konsumentpryl till arbetsredskap.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-07 20:15
Ursprungligen av MatsOlov:

iPad har nu gått från konsumentpryl till arbetsredskap.

Jag tror det kommer fortsätta så.

16Gb kommer ta slut fort om man ska ha 10 olika versioner av alla foton.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-07 20:14

iPhoto för iPad 4.99$ idag.

Och Iphoto även på Iphone... Köpläge:)

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-07 20:20

iPad 2 för $399

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-03-07 20:23
Ursprungligen av MatsOlov:

iPad 2 för $399

iPad 2 känns riktigt gammal idag.

Och på ABs liverapportering så skriver de att presskonferensen är över nu...

Så, då ska jag gå och snacka TeslaTouch med gottfredsen.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-03-07 20:27

The new iPad. Klart som korvspad...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-07 20:29

Dags för en kvällsfika och gotta sig lite åt det nya

När kommer "The New iPad 2"?

  • Medlem
  • 2012-03-07 20:35
Ursprungligen av PeeMaN:

När kommer "The New iPad 2"?

Ett år efter lanseringen av "The New iPad S"

Shit! Jag skickade en brevbomb till min källa som blåste mig - via email - den detonerade inte och jag fick ett ynkligt svar där han ömkade sig över sin sits och buhubuhu - snftsnyft - gnällde över ödets nycker. Ingen rak ursäkt för att han gav mig fel info - att han inte alls är min Deep Throat. Tydligen jobbar han inte ens längre på Disney - han fick sparken för länge sedan efter att ha åkt dit med att sno Musse Pigg-dockor som han mutilerade helt öppet på gatorna i Frisco - och utförde onämnbara sexuella aktiviteter med dockorna. Om han fick kicken för stölderna eller sin psykiska hälsa framgick inte. Han lever numera på kasserat djurfoder och bor på gatorna endast iklädd en trasig Snövit-T-shirt. Påstår han. Och den är smutsig dessutom. T-shirten. Påstår han också.
Jag är ledsen, folks - den mannen ska jag aldrig lyssna på igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-07 20:39
Ursprungligen av Zimmerman:

Shit! Jag skickade en brevbomb till min källa som blåste mig - via email - den detonerade inte och jag fick ett ynkligt svar där han ömkade sig över sin sits och buhubuhu - snftsnyft - gnällde över ödets nycker. Ingen rak ursäkt för att han gav mig fel info - att han inte alls är min Deep Throat. Tydligen jobbar han inte ens längre på Disney - han fick sparken för länge sedan efter att ha åkt dit med att sno Musse Pigg-dockor som han mutilerade helt öppet på gatorna i Frisco - och utförde onämnbara sexuella aktiviteter med dockorna. Om han fick kicken för stölderna eller sin psykiska hälsa framgick inte. Han lever numera på kasserat djurfoder och bor på gatorna endast iklädd en trasig Snövit-T-shirt. Påstår han. Och den är smutsig dessutom. T-shirten. Påstår han också.
Jag är ledsen, folks - den mannen ska jag aldrig lyssna på igen.

Och vi kommer inte lyssna på dig framöver när du säger att du har heta scoop

Ursprungligen av stile:

Och vi kommer inte lyssna på dig framöver när du säger att du har heta scoop

Jag visste inte att det var någon som någonsin lyssnade på honom...?!

Nya videos är uppe på Apple - The new iPad - It.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-03-07 20:45

Och så är iTunes 10.6 på väg. Versionen nämns i alla fall på Apple - iTunes - Everything you need to be entertained.

GE OSS EN FUNGERANDE APPLE STORE NU.

Ursäkta de stora bokstäverna. Det vore spännande att se nyheterna dyka upp i iTunes Store.

Dessutom; innebär detta att Sverige kanske även får tillgång till att kunna ladda hem tidigare köp av t.ex. musik och film?

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-03-07 20:48

Hur kommer det sig att ett forum med 80 000+ medlemmar i Sverige inte har en representant på plats och sänder live? Det vore nåt det! @Björnström: Glömde du att ta upp det när du träffade Apple

Ursprungligen av andas:

Hur kommer det sig att ett forum med 80 000+ medlemmar i Sverige inte har en representant på plats och sänder live? Det vore nåt det! @Björnström: Glömde du att ta upp det när du träffade Apple

Björnström skulle säkert åka dit, eller skicka något dit, om det fanns ekonomi till att göra just det. Jag betvivlar att det finns ekonomiska resurser bakom 99mac för att kunna finansiera ett sådant projekt i dagsläget.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-03-07 20:51

En av de mest spännande sakerna är ändå cliff hangern: "2012 - There´s a lot to look forward to"

The new Ipad var på intet sätt en gäspning, men vi hade ju hört det mesta innan. En superuppdatering som jag ska inhandla i juli när jag far till Atlanta.

Ursprungligen av andas:

En av de mest spännande sakerna är ändå cliff hangern: "2012 - There´s a lot to look forward to"

The new Ipad var på intet sätt en gäspning, men vi hade ju hört det mesta innan. En superuppdatering som jag ska inhandla i juli när jag far till Atlanta.

Problemet är att med alla rykten, som numera oftaste stämmer, så blir det inte så mycket "wow" längre. New Ipad... Jaha, den hade allt vi hört... Får se om de lyckas hålla några godbitar om iphone 5 hemliga....

"Http/1.1 Service Unavailable" ​så det kan gå för Apple Store på internet.

Bevaka tråden