Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idag har jag...

Tråden skapades och har fått 48 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-04-07 17:38

...varit och köpt sill, makrill och lax i Kåseberga...

Sprungit 19Kilometer.

Vaknat i Chiang Mai, flugit ner till Bangkok, åkt bil till Khao Yai där vi firar 2 födelsedagsbarn.

En bra dag helt enkelt!

Idag har jag....Struntat i att titta på "påskefyrarna" i skärgårn.
Uppvuxen där och det är en tradition.

Inte bott ute i skärgårn på fem år nu utan bor inne i Göteborg och känner helt plötsligt att
nä, det angår inte mig. Andra får bry sig, men jag skiter i det.

Lite som när jag sa till en kille som frågade "när blir man riktig svensk då" ... "-när man slutar 'åka hem' på semstern..."

Jag har slutat 'åka hem' till öarna för länge sedan.

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2012-04-08 16:36

Tiitat på när äggen spricker under kokningen. Skittråkigt faktiskt.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-04-08 18:37

Igår var jag och kollade på en kille som hoppade big jump med skoter. Idag skulle en annan göra det med motorkross. Tyvärr tog han i lite mycket på testhoppet och landade så illa att han inte ville fortsätta då han hade hela sommaren uppbokad med uppvisningar... så det blev inget. Men han verkar ha klarat sig ok iaf.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-04-08 19:26

...byggt väggar i en pergola...

  • Avstängd
  • 2012-04-08 19:43

Idag har jag äntligen haft flyt med Lion och iOs uppgraderingarna... tack vare hjälp från en del medlemmar här... det är då man blir ödmjuk och tacksam för att ni finns... bara lite småpyssel kvar vilket nog är klart tills i morgon .)

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2012-04-08 20:58

... stensatt en uteplats som bara väntat på att bli just det (stensatt) i snart tre års tid.

Gått 7,5 Kilometer
Kånkat saker från IKEA
Gjort klart de sisa sakerna i min lägenhet

Nu är det bara en gardin som ska upp så är det dags för en inflyttningsfest av rang!

  • Medlem
  • 2012-04-08 23:43

Fått väck alla högar med papper som tidigare ockuperade golvyta i arbetsrummet. Nu sitter det mesta i pärmar. Lite mindre stress efter påsk mot vad det kunde ha varit om man inte tagit tag i sitt liv.

Åkt hem från Funäsdalen/Hamra. Totalt kört cirka 80 mil inom 36 timmar.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Åkt hem från Funäsdalen/Hamra. Totalt kört cirka 80 mil inom 36 timmar.

Den har man gjort några gånger när man kört Gbg-Sthlm-Gbg... Är skönt att sova efter det.

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2012-04-09 16:02

Idag har jag fått spö av dottern i Fia med knuff. 2 gånger. Jävla skitunge.

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-04-13 10:56

Impulsköpt en MBP 2.2 GHz 15" med matt skärm på studentrabatt, 16 073.75:-

Det kan man leva med, valde att testa och se hur äkta deras kredit till studenter är, så vi får se om köpet blir godkänt när man studerar på högskola med enbart CSN.

Sitter lite i rävsaxen, har en MBP 4.1 som börjar visa tecken på 8600m GT-felet med nedsatt PCI-E lane till 1X och inte alltid tänder skärmen och jag har ingen möjlighet att lämna in datorn pga studierna är intensiva just nu.

Idag har jag gått och kvitterat ut en back Franziskaner Wissbier som jag bytte till mig från Goflorp mot en LG E900. Skål på dig Goflorp och hoppas inte att luren tar kål på dig.

Idag har jag smakat på Göteborgs Rapé Lime och den var väldigt intressant

Ursprungligen av Richard.Lundqvist:

Idag har jag smakat på Göteborgs Rapé Lime och den var väldigt intressant

BASTARD! Snart ett år sedan jag slutade snusa och det där jävla inlägget gjorde mig sugen att "smaka". Tyvärr är det ju så för oss före detta missbrukare att tar man en är man fast i sörjan igen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-04-14 08:09

Idag har jag gnuggat mina ögon lite extra, vaknar upp, WTF, det snöar ute och ligger ett vit täcke på taken och gatan... Aprilväder kallas det visst för

Bevaka tråden