Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows 7, hur få bort allt onödigt?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2011-11-06 20:34
Ursprungligen av Goflorp:

Jag menade att du nog gör för mycket för dina ungar.

Har de så mycket spelplattformar... och ändå skall ha en till.

Nä, jag hade dratt en gräns och bett dem leka med kottar istället.

Men jag har inga egna ongar att skämma bort, du gör som du tycker och vill och jag skall knipa igen.
Min åsikt däremot är att du skämmer bort dem.

Kottar is da shit! Grymt interaktiva?!

Ursprungligen av Goflorp:

Jag menade att du nog gör för mycket för dina ungar.

Speedway är min sons och mitt absolut största gemensamma intresse, vi åker på massor av matcher, tittar på GP på TV, engelska liga tävlingar på Sky Sports och det finns ett enda speedway spel gjort av ett polskt företag som bara går att spela på Windows.

Det ska mycket till innan jag ger upp när det kommer till att göra något för mina barn som verkligen gör dem glada, något som många föräldrar inte fattat och tror att det bara är att köpa något så blir de glada. Mina barn är mina vänner, inte något otyg som bor hemma hos mej tills de flyttar hemifrån. Hade fler haft samma attityd kanske vi inte haft samma skit som vi har idag med alla tonåringar som inte vet hur man uppför sej, men det är en helt annan diskussion...

Att tycka att man ska köpa något annat racing spel istället för SGP är som att tycka att man kan lika gärna köpa en Asus istället för en MacBook Air, en HTC istället för en iPhone eller Zune istället för en iPod.

Jag hade gladeligen köpt spelet till PlayStation 3 om det funnits

Tack för svaren (som främst kom på sida 1). Windows 7 fungerar i alla fall även om jag blir illamående var gång jag ser "Starting Windows"...

Och där släpper vi sidospåret om barnuppfostran etc. Den här tråden handlar om Windows 7, inget annat.

/Mod

Dumt av mig att säga så, jag tror inte man kan göra för mycket för sina ungar.
ännu bättre är ju som du gör - göra saker IHOP med sina kids...

En hundpromenad med Bosse gav lite perspektiv på saker.

Bevaka tråden