Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt från SonyEricsson...

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2003-09-14 23:06

Enligt rykten så ska kommande iSync 1.2 ha fullt stöd för symbiantelefoner, dvs P800, Nokia 7650, 3650 och då troligen också kommande 6600 och n-Gage eller vad deras spelkonsol kallas...

6600 verkar lovande, men varför kan dom inte lägga minneskortet på utsidan, vill man byta kortet med MP3:or i telefonen så blir man tvungen att demontera halva telefonen, uridiotiskt:mad:

Som iBjorn säger så är det troligt men inte säkert att den går att synkronisera. Minneskortet sitter riktigt dumt till på Nokia 6600... (samma med N-Gage)

/Stefan

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
De står och nästan ger bort Ericsson på knallerian i Borås, har stått där i över 3 månader, trodde det bara var under några dagar men dem står där än... Varför???

Går det så dåligt för Ericsson att man måste ge bort sina mobiler... dem som är så BRA

Hade varit intressant att veta vilka SE-telefoner det är som de står o ger bort? Och vem är det som ger bort telefonerna?
Jag antar dock att du överdrivit det hela

Citat:

Skrevs ursprungligen av Petter M
Hade varit intressant att veta vilka SE-telefoner det är som de står o ger bort? Och vem är det som ger bort telefonerna?
Jag antar dock att du överdrivit det hela

Ser ut som 18-åriga fjantar men det är väl representanter från Ericsson med en SonyEricsson bil utanför!
Gå dit & kolla själv om du inte tror på vad jag säger!

Och GER BORT!! NÄÄ men typ T-300 6månader *60Kr ungefär!!

Som sagt jag går inte i närheten eftersom jag asflabbar varje gång och säger alltid en kommentar, går det så dåligt för Ericsson att de måste ge bort telefonerna..:D

Jaha, ja, Nokia är ju världens bästa tillverkare av telefoner och naturligtvis är Sony Ericsson dåliga och Spectronic är sämst.;)

Compaq är världens bästa dator, Windows är världens bästa system. Mac är bara skit, Apple säljer ju så lite, minsann.

Inse att marknadsandelar och försäljningssiffror inte är ett pålitligt kvalitetsmått. Om det är det så ska jag köpa en Compaq imorgon.;)

Förresten, Nokia gör skittelefoner som de måste skänka bort. Nokia 3650 för en krona, två 3310 för en krona, listan kan göras lång. Så det är inte bara Sony Ericsson som gör dåliga telefoner som måste skänkas bort, även Nokia håller till på den planhalvan.:D

Citat:

Skrevs ursprungligen av Matts E. Lindmark
Jaha, ja, Nokia är ju världens bästa tillverkare av telefoner och naturligtvis är Sony Ericsson dåliga och Spectronic är sämst.;)

Compaq är världens bästa dator, Windows är världens bästa system. Mac är bara skit, Apple säljer ju så lite, minsann.

Inse att marknadsandelar och försäljningssiffror inte är ett pålitligt kvalitetsmått. Om det är det så ska jag köpa en Compaq imorgon.;)

Förresten, Nokia gör skittelefoner som de måste skänka bort. Nokia 3650 för en krona, två 3310 för en krona, listan kan göras lång. Så det är inte bara Sony Ericsson som gör dåliga telefoner som måste skänkas bort, även Nokia håller till på den planhalvan.:D

Det stämmer det du säger att om 100.000 personer köper en 3310 så menas det inte att den bättre än t.e.x en T-610 som 50.000 skulle köpa..

Faktum kvarstår... SonyEricsson håller inte måttet, inte sagt att Nokia skulle göra det heller, men jag har haft fan så mkt mindre bekymmer med en nokia än en Ericsson.

Det var mycket snack i den här tråden om telefoner som "skänks" bort. Men jag hoppas ni vet att det förstås inte handlar om nåt sånt, det är ju subventionerade telefoner. Så nog tjänar SE och Nokia sina slantar även på dessa nallar.

Någon som sitter på preliminära datum när dessa kan tänkas släppas?

Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Någon som sitter på preliminära datum när dessa kan tänkas släppas?

Frågar igen.
Borde väll ha kommit några datum nu tycker man?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Chaosstar
Frågar igen.
Borde väll ha kommit några datum nu tycker man?

- Vecka 42/43 räknar vi med att få in Sony Ericsson Z600 i lager, säger Daniel Lindholm på Geab The Phonehouse.

Sony Ericsson T230 ska komma vecka 44/45 och någon gång i början av december ska Sony Ericsson Z200 börja säljas, enligt Daniel Lindholm.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Chaosstar
- Vecka 42/43 räknar vi med att få in Sony Ericsson Z600 i lager, säger Daniel Lindholm på Geab The Phonehouse.

Sony Ericsson T230 ska komma vecka 44/45 och någon gång i början av december ska Sony Ericsson Z200 börja säljas, enligt Daniel Lindholm.

Ange gärna källa när du kopierar andras texter, antar att detta är taget från Mobil, eller hur?

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2003-10-02 18:51

Jag hade min SE-representant på besök idag. Han hade med sig både Z600 och T230 som jag fick klämma på litegrand.

Z600 är riktigt häftig med bra ljud och suverän skärm. Något tjockare än jag hoppats på men den funkade fint i byxfickan.

T230 är tunn och fin, bra efterträdare till T310 och kompani.

Hasse

och när kommer Treo 600?!?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Ange gärna källa när du kopierar andras texter, antar att detta är taget från Mobil, eller hur?

Jo precis, brukar göra det, vart nått knas, det skulle ha varit med en rubrik med länk till mobils artikel.
Hur som helst kul att de är på g.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Adrian B
Jag tycker att det var konstigt att den ryktade T620 som det fanns bilder på på nätet inte lanserades.

Ja nu kan jag följa upp mitt eget inlägg här. Den modellen som fanns på bilderna har nu lanserats som T630. Kolla mer i den här tråden.

Bevaka tråden