Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver tips på en bra laserskrivare i färg

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2011-09-19 15:29
Ursprungligen av Samuel K:

Är väl ganska få instegslasrar man ens kan byta fuser på? Kollade upp hur det såg ut för phasern och där håller fusern för 100 000 sidor, tveksamt om resten av skrivaren lever så länge med tanke på att det numera knappt ens går att byta drivremmar och andra gummidelar. Fast den går att byta såklart.

Det går att köpa fuserkit och andra reservdelar till båda skrivarna. När det gäller kvalitet får jag ett mycket bättre kvalitetsintryck av Xeroxen än HP:n. Den känns även mer "företag" medan HP:n känns som en väldigt bra konsumentfärglaser, men inte mycket mer.

HPn (den jag köpte, 1525N) kostar 2000kr medan Xerox skrivaren kostar 3000kr.

  • Medlem
  • 2011-09-19 17:41
Ursprungligen av LCR:

HPn (den jag köpte, 1525N) kostar 2000kr medan Xerox skrivaren kostar 3000kr.

Stämmer bra det. Köpte min från Dustin för 2994:- inkl. moms. Missade tyvärr deras kampanj med en hårsmån, då den kostade endast 2495:- Är nöjd hittills det lilla jag hunnit använda den, men det låter helt klart mycket mer än HP:n och ändå anger Xerox på sin hemsida att en av deras USP:ar skulle vara låg volym... jämför man med en traktor från 1957 stämmer det säkert.

Bevaka tråden