Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program för att få bättre struktur i sitt arbete

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, har sökt men ej hittat något bra sätt för att samla sina arbetsordrar. Hur strukturerar ni inkommande arbeten så att de kommer i "rätt ordning". Uppgifter såsom inkommande datum, deadline, arbetsbeskrivning, kontaktuppgifter m.m. Självklar är det bra med "tidsredovisning" Tidigare så har jag använt uppgifter i outlook. Skulle behöva ett lite bättre system som fortfarande är lätt att administrera. Jag arbetar med 4 kunder.
Berätta hur Ni gör.:)
/Mats

Lite osäker på vad det är du söker. Är det programvara du söker, eller är det mer allmänna tips och råd om arbetsrutiner?

Men jag tycker att "Allt om Mac" är fel placering - det känns mer som en fråga för "Företagande"-forumet, så jag flyttar tråden dit.

/Mod

Senast redigerat 2011-05-04 10:28

Titta på programmet TimeLog TimeLog..
(Men det är kanske inte alls vad du söker..)

Det är ett program jag söker. (mappar på skrivbordet känns så där). Skall kolla in Timelog och se vad det erbjuder. Vad har Ni själva då?

OK, då flyttar vi igen, till "Övrig mjukvara". Jag har också förtydligat trådens rubrik.

/Mod

1
Bevaka tråden