Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill starta en Stockholm fotoblogg för 100 personer

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Björnström:

Du menar att vi ändrar konceptet till "Stockholms Län" eller helt enkelt vad som helst?

Vad är tanken med just Stockholm? Vore det inte mer intressant att kunna studera vardags-Sverige genom vanliga människors bilder? Det anser jag i alla fall.

Ursprungligen av Scarecrow:

Vad är tanken med just Stockholm? Vore det inte mer intressant att kunna studera vardags-Sverige genom vanliga människors bilder? Det anser jag i alla fall.

Jovisst - jag rotade lite i domänarkivet och hittade sthlmcity.se domänen. Och det är lätt att starta saker baserat på var man själv bor och lever.

Hur tänker vi nu: sverige-just-nu-med-iphone.nu?

Ursprungligen av Björnström:

Jovisst - jag rotade lite i domänarkivet och hittade sthlmcity.se domänen. Och det är lätt att starta saker baserat på var man själv bor och lever.

Hur tänker vi nu: sverige-just-nu-med-iphone.nu?

Bara att förkorta det till sjnmi.nu, glasklart ju.

Skämt åsido, jag hade förträngt att det baserades på domännamnet utan jag tänkte mer som helhetsidé.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-19 15:17
Ursprungligen av Björnström:

Jovisst - jag rotade lite i domänarkivet och hittade sthlmcity.se domänen. Och det är lätt att starta saker baserat på var man själv bor och lever.

Hur tänker vi nu: sverige-just-nu-med-iphone.nu?

Sverige i bild?

sib.se

Bevaka tråden