Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden om iPhone 5 - spekulationer och rykten

Tråden skapades och har fått 1144 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-10-04 20:03

Något mer lär komma. Hoppas jag.

One more thing....

Vi sänker priset på iphone4!

Hmm, ja... Jag hoppas fortfarande på "one more thing.." och att Iphone 5 kommer. Kommer den inte är jag helt hundra på att Apple kommer tappa ledningen totalt och kommer under en lång tid ligga bakom Android i utveckling och prestanda.

Så som det är nu är den i paritet med en Galaxy S II känns det som vad gäller prestanda etc..

Ursprungligen av Specias:

Hmm, ja... Jag hoppas fortfarande på "one more thing.." och att Iphone 5 kommer. Kommer den inte är jag helt hundra på att Apple kommer tappa ledningen totalt och kommer under en lång tid ligga bakom Android i utveckling och prestanda.

Så som det är nu är den i paritet med en Galaxy S II känns det som vad gäller prestanda etc..

---> getabloodyandroidthen.com

Ursprungligen av akerstrom:

---> getabloodyandroidthen.com

Okey?..

Var inte alls flamebait eller så, du behöver inte dra igång självförsvarsmekanismen och ta det personligt.

Var ju bara en teori.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-10-04 20:19
Ursprungligen av Specias:

Hmm, ja... Jag hoppas fortfarande på "one more thing.." och att Iphone 5 kommer. Kommer den inte är jag helt hundra på att Apple kommer tappa ledningen totalt och kommer under en lång tid ligga bakom Android i utveckling och prestanda.

Så som det är nu är den i paritet med en Galaxy S II känns det som vad gäller prestanda etc..

Om man bara är ute efter värsta hårdvaran så... Men med Apple så är hårdvaran liksom "icing on the cake" OS:et är det som verkligen gäller.

Ursprungligen av MatsOlov:

Om man bara är ute efter värsta hårdvaran så... Men med Apple så är hårdvaran liksom "icing on the cake" OS:et är det som verkligen gäller.

Jo jag vet det. Däremot får du ut en bättre upplevelse om du har bättre hårdvara. Är jag ensam om att tycka att Iphone 4 laddar hemsidor lite segt? Visst, 4S kommer säkerligen ladda hemsidor snabbare, däremot tror jag att telefonen kommer bli utdaterad snabbare än vad Iphone 4 blev när den kom. (hoppas folk förstår på ett ungefär vad jag menar)

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-04 20:09

Oj.. Kameran får 8MP Det där känns lite sådär faktiskt. Men det verkar som de förbättrat dioderna likt Canon. Känns bra att de skryter med f/2.4 som ändå är i storlek som ett knappnålshuvud. Det verkar bli mer och mer kamera. Kul!

För mig som har 3GS så känns detta ändå okej, även om jag hade velat se en annan form och större display.

Är det bara jag som tycker det 'är fel att inte Cook presenterar det här? För om jag inte har fel så har väl Mr.Jobs presenterat detta tidigare?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-10-04 20:10

Köpläge alltså...:)

  • Medlem
  • 2011-10-04 20:11

1080p på videoinpelningen på 4S.

Jag blir ändå sugen - trots att jag inte har råd och trots att jag är nöjd med min iPhone 4. Ska det här bli första gången jag inte köper den nyaste iPhone? Usch, vilket jobbigt läge.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-04 20:13

Snart dyker Steve Jobs upp som gubben i lådan på facetime live och presenterar nya iPhone 5 - hurra hurra hurra

Ursprungligen av CUBEIS:

Snart dyker Steve Jobs upp som gubben i lådan på facetime live och presenterar nya iPhone 5 - hurra hurra hurra

Det hade jag verkligen älskat...men jag tror att iPhone 4s är iPhonen vi får se ikväll.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-04 20:14

Känns som 64GB blir nya toppmodellen, pga 8MP och 1080p

Och där dök Thisismynext ...

iOS 5 och iCloud den 12 oktober. Trevlig födelsedagspresent till mig själv.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-10-04 20:20
Ursprungligen av Capeman:

iOS 5 och iCloud den 12 oktober. Trevlig födelsedagspresent till mig själv.

De missar min 30årsdag med 2 dagar men får se det som en sen present.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2011-10-04 20:17

getabloodyandroidthen.com funkar inte !!

Känns som att Siri är en sådan funktion som låter jättehäftigt, men kommer fungera uselt.
"Väck mig vid 6" blir "ringer upp jens andersson"...

Siriprylen verkar rätt cool ändå...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2011-10-04 20:19

AAPL fortsätter sjunka.... :-/

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-10-04 20:19

Fint gränssnitt!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-04 20:19

jävla skit de blir ingen iPhone 5 !! Fan!!! är grymt besviken...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-04 20:20

Denna iPhone 4 verkar ha allt grejsimojs som tilltänkta iPhone 5 skulle ha..

Min dotter tjattrar som en köpkåt hamster i bakgrunden vad ska jag säga till henne som har väntat på en lågprismodell för 2-3000 kr den sk.. iPhone 4GS , hon har sparat och gnetat och väntat och blundat för dagens iPhone 4.

Det blir väl jag som får öppna plånboken för den låter inte så billig hitills i mina öron.

Tanken var ju att hon skulle köpa den "billiga" 4gs och jag "pappan" skulle köpa flaggskeppet nya iPhone 5 med 4 tums skärm med mums mums under skalet , ajajajajaj så fel det kan bli ibland nu
får jag väl krypa till korset och köpa en begagnad apple nalle åt mig själv.

Tappade lite luften hade haussat upp mig själv hela dagen som värsta tonårsgrabben just snöat in på namnet iPhone 5 ni vet....

Apples aktie dyker rejält...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-10-04 20:23
Ursprungligen av Chaosstar:

Apples aktie dyker rejält...

Kommer tillbaka då den säljer som smör

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-04 20:23

Jag läste att någon här skrev att de bästa från Engadget körde här: Apple iPhone 4S / 5 event live blog | This is my next liveblog

Jag måste säga att Engadget SLAKTAR dem. De ligger så efter och berättar knappt något om bilderna som man får vänta minuter på att få se

Men ge oss åtminstone en större skärm!!!!

Bara jag som (om det fungerar lika bra på svenska) kommer älska SIRI (assistant)?

Bevaka tråden