Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac 4.10 - Buggar & osnyggheter feedback tråd

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zappee:

Visar fortf. fel antal sidor om man har fler än 5 när man trycker på Nya Inlägg.

Det där kunde jag ha svurit på att jag redan diskuterat med Björnström i den här tråden (och en annan tråd) - men det verkar vara som bortblåst. Men ja, den buggen finns fortfarande kvar.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-23 16:01
Ursprungligen av Capeman:

Det där kunde jag ha svurit på att jag redan diskuterat med Björnström i den här tråden (och en annan tråd) - men det verkar vara som bortblåst. Men ja, den buggen finns fortfarande kvar.

Ja, det finns en annan tråd om detta. Såg inte det förrän efteråt dock
http://www.99.se/feedback/284068-forumet-visar-sidor-i-nya-inlagg-trots-att-det-finns-fler.html

Men det kan ju vara bra att ta upp det igen, det är mycket störande.

Jag saknar fortf. möjligheten att anpassa vad jag vill se i t.ex. Nya inlägg. Mycket tidkrävande att surfa runt nu.

Senast redigerat 2011-01-23 17:19
Ursprungligen av zappee:

Ja, det finns en annan tråd om detta. Såg inte det förrän efteråt dock
http://www.99.se/feedback/284068-forumet-visar-sidor-i-nya-inlagg-trots-att-det-finns-fler.html

Men det kan ju vara bra att ta upp det igen, det är mycket störande.

Jag saknar fortf. möjligheten att anpassa vad jag vill se i t.ex. Nya inlägg. Mycket tidkrävande att surfa runt nu.

Aha, det blev utbrutet till en egen tråd. Kom ingen info om det i denna tråd.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-23 16:59

Irriterande att när jag svarar med iPhonen så skapas det ofta dubbletter. Måste redigera och ta bort en och alla vet hur långsamt forumet är på en iPhone 4.

//Rob

Vi hade ett rejält planeringsmöte imorse där vi satte ramarna för dom närmaste tre veckorna. På fredag släpper vi en uppdatering som vanligt.

Vi har gjort några hotfixar under dagen idag i sajtnavigationen - skarpögda medlemmar kanske hittar nyheterna i svarta menyraden, bruna menyraden och sidfoten?

Ursprungligen av Björnström:

Vi hade ett rejält planeringsmöte imorse där vi satte ramarna för dom närmaste tre veckorna. På fredag släpper vi en uppdatering som vanligt.

Vi har gjort några hotfixar under dagen idag i sajtnavigationen - skarpögda medlemmar kanske hittar nyheterna i svarta menyraden, bruna menyraden och sidfoten?

I den bruna menyraden så kanske ni kan byta plats på "Utökad sökning" och förstoringsglaset som är alldeles intill. På något sätt så känns det som att det nuvarande upplägget är lite.. fel. Annars är det suveränt.

Är det möjligtvis ett mellanslag innan NetOnNet-länken i listan med Partners?

Ursprungligen av Hagelin:

Är det möjligtvis ett mellanslag innan NetOnNet-länken i listan med Partners?

Va fan, det är ju inte ett mellanslag, det är en trackerpixel som ligger där. Så kan ni ju inte ha det, 99.se är nästintill oanvändbart när vänsterjusteringen i Partnerslistan är uppfuckad på det viset. Stör mig något oerhört.

Att vi gått tillbaka till Lucida Grande är ett jätte lyft!!! Tack!

personligen tycker jag att ikonen för vilka trådar man deltagit i är viktigare än de trådar som är heta, en grå gubbe står inte ut lika mycket som en rosa eldslåga. Jag har temporärt löst detta med att byta ut bilderna med MyImageHere i Firefox...

Ny tråd för version 4.11:
http://www.99.se/feedback/284384-99mac-4-11-feedbacktrad.html

Fortsätt där. Stänger här.

/Mod

Bevaka tråden