Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS - eget forum under operativsystem?

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-10-14 10:43
Ursprungligen av CUBEIS:

Sant men min naturliga tanke säger mig att hade det varit så enkelt så hade det underforumet funnits här redan, jag har inte kunskapen att uttala mig om det, har man inte det så tycker jag man ska vara försiktig men sitt minuten snack.

Du är säker på att reklamen täcker upp alla kostnader för drift, du har insyn i detta förmodar jag eftersom du så självsäkert påstår det ?

Jag vet att det inte tar många minuter att lägga upp en ny grupp för iOS. Det är samma programvara för detta forum som för dom flesta andra forum, där går det snabbt.

Jag skrev inte att reklamen täcker upp för alla kostnader. Läs igen.

Senast redigerat 2011-10-14 10:54

Håller med Mija här. Om man nu som ägare och drivande kraft vet att man kommer att vara borta från forumet i närmre ett år, då kan det ju kanske vara en god idé att utse någon som tar ansvaret och besluten under tiden. Och ja, siten betalas av reklamen eller supportrarna - så lite har man allt rätt att förvänta sig. Och vi moderatorer som gör arbetet helt utan någon form av ersättning eller "perks" har nog ändå rätt att kräva att det ska gå att överhuvudtaget få tag på den som är ansvarig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-10-14 10:47
Ursprungligen av Capeman:

Håller med Mija här. Om man nu som ägare och drivande kraft vet att man kommer att vara borta från forumet i närmre ett år, då kan det ju kanske vara en god idé att utse någon som tar ansvaret och besluten under tiden. Och ja, siten betalas av reklamen eller supportrarna - så lite har man allt rätt att förvänta sig. Och vi moderatorer som gör arbetet helt utan någon form av ersättning eller "perks" har nog ändå rätt att kräva att det ska gå att överhuvudtaget få tag på den som är ansvarig.

Håller med och har inte direkt påstått nått annat. Det är tråkigt att situationen har uppstått och måste vara frustrerande för er som nästan varje dag modererar här inne att inte få tag på Björnström som är ägare av forumet.

Men det är hans beslut sen får vi tycka vad vi vill om det, men blir knappast bättre om man tjafsar för mycket.

All heder åt den moderna kommunikationen men ingen som har ett telefonnummer till Arvid, och kan ringa upp honom istället för alla PM och mail and what ever.

Ta ett snack mer konkret och förklara situationen, kanske få ett seriöst svar ?

Senast redigerat 2011-10-14 13:02

Det tar från några sekunder till en minut kanske att skapa ett nytt forum, max.

Är själv admin på ett vBulletin-forum och vet precis hur det fungerar.

Ursprungligen av keptang:

Det tar från några sekunder till en minut kanske att skapa ett nytt forum, max.
Är själv admin på ett vBulletin-forum och vet precis hur det fungerar.

Precis som vi trodde, alltså. Och då är det ju helt obegripligt varför det inte har hänt något på 9 månader.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Precis som vi trodde, alltså. Och då är det ju helt obegripligt varför det inte har hänt något på 9 månader.

Ja, det är så man saknar ord nästan.

Plötsligt händer det....

Thanks!

Gör gärna rapportering på trådar som ni tycker borde flyttas till iOS-forumet.

/Mod

Bevaka tråden