Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 4.0.2 släppt - fixar PDF-bugg (även iOS 3.2.2 för iPad)

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-12 00:13

Skönt att kunna uppdatera utan att tänka på om det kommer en upplåsning eller inte.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Skönt att kunna uppdatera utan att tänka på om det kommer en upplåsning eller inte.

Mm, efter att ha använt iPhone 2G i nästan två år och ständigt vara medveten om riskerna med uppdateringar så var det en befrielse att skaffa en 3GS på "rätt" sätt och slippa oroa sig alls. Jag jailbreakade inte ens den en enda gång under det året jag hade den.

Ursprungligen av Adrian B:

Mm, efter att ha använt iPhone 2G i nästan två år och ständigt vara medveten om riskerna med uppdateringar så var det en befrielse att skaffa en 3GS på "rätt" sätt och slippa oroa sig alls. Jag jailbreakade inte ens den en enda gång under det året jag hade den.

Amen! Instämmer fullständig helt och hållet till 100% på heltid. Och alldeles nyss har jag sålt en av mina två gamla iPhone 2G som samlat damm länge nu. Saneringen i prylskåpet är snart fullbordad. Nästa steg blir att supa bort minnet av jailbreakandets era.

OK det var lite off-topic så det är bäst jag skriver något relaterat till tråden också. Skönt att hålet täpps till så pass snabbt. Men det är roande att så många såg på det som "Hurra, nu kan man jailbreaka!" i stället för det förnuftsmässigt mer logiska "Gaah! Tänk om nån kapar min telefon!"

Bevaka tråden