Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhonebutiken levererade fel vara

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-17 17:13

Det är alltid trist när det blit fel, till iphonebutikens försvar kan jag tillägga att jag alltid fått rätt varor och alltid dagen efter beställning. En snabb korrigering och en schysst rabattkod vinner säkert tillbaka LazarusE

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-08-18 11:07

Det som är skrämmande är ju att Ni, iPhonebutiken, inte bemöter de spörsmål som kommer in via ert eget kontaktformulär kontinuerligt. Att Ni ska ha koll på 99.se räknar väl ingen med men Era egna kommunikationsmedel får man förutsätta att Ni kan hantera.

Jag har följt tråden och inlägget från Er ovan känns spontant som mer som att Ni försöker släta över ett misstag som ni själv har begått. Men men, man får ju förutsätta att ni ser över era rutiner och att LazarusE nu får korrekt vara omedelbart.

Ursprungligen av zinned:

Det som är skrämmande är ju att Ni, iPhonebutiken, inte bemöter de spörsmål som kommer in via ert eget kontaktformulär kontinuerligt. Att Ni ska ha koll på 99.se räknar väl ingen med men Era egna kommunikationsmedel får man förutsätta att Ni kan hantera.

Kontaktforumläret i sig skickar iväg ett epost till vårt support-system och det är detta som inte fungerat, på något sätt. Detta är första fallet vi hört talas om där mailet inte kommit fram.

Vi förstår självklart frustrationen i det hela, så vi har startat upp en telefonsvarare som folk kan använda om dom föredrar telefonkontakt eller för de som misstänker att deras mail inte kommit fram. Denna nås på 0480-708380.

Ursprungligen av zinned:

Jag har följt tråden och inlägget från Er ovan känns spontant som mer som att Ni försöker släta över ett misstag som ni själv har begått. Men men, man får ju förutsätta att ni ser över era rutiner och att LazarusE nu får korrekt vara omedelbart.

Självklart håller vi på att se över våra rutiner. Vi har även varit i kontakt med LazarusE och löst det hela (antar att bekräftelse på detta kommer inom någon dag eller två).

Ursprungligen av iphonebutiken:

(antar att bekräftelse på detta kommer inom någon dag eller två).

Kan bekräfta att det hela har löst sig. Jag fick tillbaka mellanskillnaden.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-08-19 17:09

iPhonebutiken - Bra agerat nu, cred till Er.

Då kom det ju en del BRA saker ur det här.

LazarusE får fixat sitt.
iPhonebutiken får förstärkta rutiner som kan skydda mot "mishaps" i framtiden.
- det är bra med såväl hängsle som livrem ibland.

Slutet gott - allting gott

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-21 23:07

Ibland är internet riktigt coolt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-08-22 01:37

LazarusE, skönt att allt löste sig för dig

Bevaka tråden